Klacht: mislukte zending pakket naar Engeland

Eridanus op 30 juni 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn pakket met een invoiceformulier in het pakket, een invoiceformulier op het pakket geplakt en een invoiceformulier voor de chauffeur van UPS meegegeven.
Het pakket is op de UPS-facility aangekomen maar niet doorgestuurd naar Engeland. Reden: ik zou geen invoicefromulier hebben bijgesloten.
Onbegrijpelijk..
Op aanraden van Nele van Packlink( die het versturen regelde) heb ik nog een invoice over de mail gestuurd naar Nele die het weer naar UPS stuurde.
Zonder resultaat.Na enige dagen was het pakket weer bij mij thuis

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de verzendkostenca 25 e) weer terugkrijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 30 juni 2021 om 17:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Frans,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw eerdere contact wil ik u adviseren contact op te nemen met de financiele afdeling.
U kunt dit doen door te mailen naar [email protected] of
bellen naar de klanten service op 020 5040 500 en kiezen voor optie nummer vijf.
Ze zijn open van 9:00 tot 12:00 uur maandag tot vrijdag.
Komt u er niet uit kunt u een mail sturen naar [email protected].

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Ons excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Eridanus

Heeft op 19 juli 2021 om 20:45 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

UPS heeft excuses aangeboden maar is er niet toe overgegaan om mij de verzendkosten terug te betalen. Het is nu een maand verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Eridanus