Klacht: Mailadres Importafdeling UPS?

ThomasU op 20 februari 2024 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wat is het mailadres van de importafdeling? Die moest ik mailen na onderstaande klact;

Mijn Klacht
Mijn pakket ligt al een week in Rotterdam, iets uit Amerika besteld. Ik snap dat het langer duurt dan gebruikelijk. Maar het pakket ligt er al een week en krijgt elke dag een update met magazijnscan.

Gebeld met UPS maar zij weten ook niet wat het is en dat ik maar geduld moet hebben.

Gewenste Oplossing
Als mijn pakket is geleverd

Extra informatie
Trackingnumber 1ZB675K46728179284

Gewenste Oplossing:

Mailadres juiste afdeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 februari 2024 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenmorgen Thomas.

Mijn verontschuldigingen dat ik deze niet meteen heb doorgegeven.
Het mailadres is [email protected].

Met vriendelijke groet,

Fred van den B.
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

You may visit us at: http://www.ups.com 

Or call UPS Customer Service 
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500

United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Zandsteen 22, 2132 MR Hoofddorp, Nederland

CONFIDENTIALITY NOTICE: 
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s).
If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately 

Alle klachten die gemeld zijn door ThomasU