Mijn Klacht:
Hierbij wederom een klacht over dit dramatisch bedrijf :
Privé kadootjes voor familie zoals locale olijfolie, Ik heb online 2 afzonderlijke pakketten geboekt om opgehaald te worden in Italië en te laten bezorgen in Nederland.
Zoals op de UPS site vermeld staat worden de pakketten op adres opgehaald en worden binnen 2- 3 dagen afgeleverd.
Dus meteen op de UPS website zendingen geboekt en online met credit card betaald.
Krijg geen factuur, alleen een soort van bevestiging.
Maar de tekst op dit document is zo klein dat je deze onder een vergroot glas moet leggen om het te kunnen lezen.
UPS koerier aan de deur gehad aardige man wel en heb de track en trace nummer in ontvangst genomen.
Na ophaal meteen maar de pakketten online volgen, gezien dat ze zijn opgehaald en dat ze Italië tot aan Duitsland is het pakket volgbaar.
Dan krijgen de 2 pakketten een vertraging , 2 dagen wachten.
Het weekeend nog even afgewacht dan toch maar even gebeld.
Krijg je een antwoord van je pakket is vertraagd en je kan het online volgen alles staat online !
Kan ik u nog ergens anders me helpen !!!!!! wat een drama antwoord, anders bel ik toch niet.
Na 2 weken wachten toch maar een klacht indienen dus, online invullen.
Nu na 14 dagen onderzoek afwachten ontvang ik een mail met een document op zijn Italiaans , welke ik niet kan lezen.
Met Google translate is er ook niet uit te komen en de klanten service van ups reageert niet eens.
Sterker nog je plaatst de klacht online en vervolgens krijg je een antwoord dat de klacht is opgelost ??
Ik heb dus wel betaald voor iets maar service of support 0%
Benieuwd of er ooit een oplossing gaat komen van UPS ben bang van niet
Gewenste Oplossing:
Mijn verzendkosten terug en eventueel een symbolische bedrag voor de inhoud.
Daar het zelf geproduceerde locale producten zijn geweest waarvan ik geen bonnetjes kan overleggen.