Klacht: Krijg bij UPS totaal geen service of support , maar je betaald wel

Ronald op 12 januari 2023 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hierbij wederom een klacht over dit dramatisch bedrijf :

Privé kadootjes voor familie zoals locale olijfolie, Ik heb online 2 afzonderlijke pakketten geboekt om opgehaald te worden in Italië en te laten bezorgen in Nederland.

Zoals op de UPS site vermeld staat worden de pakketten op adres opgehaald en worden binnen 2- 3 dagen afgeleverd.

Dus meteen op de UPS website zendingen geboekt en online met credit card betaald.
Krijg geen factuur, alleen een soort van bevestiging.
Maar de tekst op dit document is zo klein dat je deze onder een vergroot glas moet leggen om het te kunnen lezen.

UPS koerier aan de deur gehad aardige man wel en heb de track en trace nummer in ontvangst genomen.

Na ophaal meteen maar de pakketten online volgen, gezien dat ze zijn opgehaald en dat ze Italië tot aan Duitsland is het pakket volgbaar.

Dan krijgen de 2 pakketten een vertraging , 2 dagen wachten.
Het weekeend nog even afgewacht dan toch maar even gebeld.
Krijg je een antwoord van je pakket is vertraagd en je kan het online volgen alles staat online !
Kan ik u nog ergens anders me helpen !!!!!! wat een drama antwoord, anders bel ik toch niet.

Na 2 weken wachten toch maar een klacht indienen dus, online invullen.
Nu na 14 dagen onderzoek afwachten ontvang ik een mail met een document op zijn Italiaans , welke ik niet kan lezen.

Met Google translate is er ook niet uit te komen en de klanten service van ups reageert niet eens.
Sterker nog je plaatst de klacht online en vervolgens krijg je een antwoord dat de klacht is opgelost ??

Ik heb dus wel betaald voor iets maar service of support 0%

Benieuwd of er ooit een oplossing gaat komen van UPS ben bang van niet

Gewenste Oplossing:

Mijn verzendkosten terug en eventueel een symbolische bedrag voor de inhoud.
Daar het zelf geproduceerde locale producten zijn geweest waarvan ik geen bonnetjes kan overleggen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Geachte Ronald Patrick Van der velden, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt me dat de pakketten niet zijn geleverd. Ik ontvang graag de trackingnummers zodat ik u verder kan helpen. Zonder trackingnummers kan ik niets voor u nakijken. Best regards/Met vriendelijke groet, UPS Customer Service The Netherlands Belgium You may visit us at: http://www.ups.com  Or call UPS Customer Service  Belgium: 078 - 250 877 Netherlands 020 - 5040 500 United Parcel Service Nederland BV Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01 Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands CONFIDENTIALITY NOTICE:  The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.

Reactie van de melder van de klacht Ronald

1 jaar geleden - Hierbij mijn pakket nummers. Pakketnummers: 1Z41885T6898385824 1Z418T5L6899627221

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 17 januari 2023 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Ronald Patrick Van der velden,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb de zendingen nagekeken en voor beide is het onderzoek afgerond en zal een claim worden uitbetaald. De reden dat de communicatie in het Italiaans wordt gedaan is omdat het account waarop de zendingen zijn geboekt een Italiaans account is.

Mocht u nog meer vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice via; [email protected].

Best regards/Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
The Netherlands Belgium

You may visit us at: http://www.ups.com 
Or call UPS Customer Service 
Belgium: 078 - 250 877
Netherlands 020 - 5040 500
United Parcel Service Nederland BV
Kamer van Koophandel Amsterdam, Nr : 34089270 , BTW nr: NL 0077.26.892.B01
Statutair gevestigd: Achtseweg Noord 14-16, 5651 GG Eindhoven, Netherlands

CONFIDENTIALITY NOTICE: 
The information contained in and accompanying this communication may be privileged or confidential and is intended solely for the use of the intended recipient(s). If you are not the intended recipient of this communication please delete and destroy all copies immediately.

Reactie van de melder van de klacht Ronald

1 jaar geleden - Dit is gewoon schandelijk voor een bedrijf Ik ga oproepen tot een boycot daarnaast ook contact opnemen met de media. Om tegen dit bedrijf actie te gaan ondernemen want als je voor een dienst betaald mag je wat terug verwachten. Zoals UPS werkt is gewoon geld stelen op een nette manier welles waar.

Ronald

Heeft op 17 januari 2023 om 14:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Welke oplossing is er of word er geboden.

Geen niets.

Er zijn vast meer UPS gedupeerde.

Alle klachten die gemeld zijn door Ronald