Klacht: Ipad uit pakket gestolen, lege doos ontvangen en ups maak zich er van af met een bericht zodat het opgelost lijkt.

op 03 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn Klacht

Heb een Ipad verstuurd naar mijn vrouw in Madrid, toen ze de goedverpakte doos opende bleek de Ipad er niet meer in te zitten. Aangifte gedaan bij de politie, UPS gebeld en na veel moeite kon ik een klacht indienen. Ups zou de doos laten ophalen maar tot op heden niet gebeurd.Na de doos goed gecontroleerd te hebben bleek een zijkant open gesneden te zijn en de inhoud die goed verpakt was met stevig bubbelplastik was er uitgehaald, de doos was na de ontvreemding weer dicht geplakt. Het onderzoek van UPS zou 10 dagen duren waarna ik bericht zou krijgen, maar na een maand nog geen bericht gekregen, email gestuurd antwoord gekregen, bleek dat het onderzoek om onduidelijke redenen was gestopt, het zou weer opgestart worden. Zijn nu inmiddels weer 3 maand verder en op de emails die ik stuur wordt geen antwoord gegeven.

Bericht onvangen van UPS:

Beste Jan,

We hebben helaas verder geen reactie meer ontvangen met betrekking tot ons eerdere bericht.
Is er al contact met u opgenomen ?
Mocht dat nog niet zijn gebeurd , kunt u een mail sturen naar [email protected] (Welke niet wordt beantwoordt)

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
Belgium The Netherlands

Nog steeds geen reactie van UPS via de mail die ik hun op 31-3-21 heb gestuurd, ze hebben deze klacht als opgelost gezet, terwijl er niets is opgelost.
En op de mails die ik (ook na 31-3-21) heb gestuurd wordt nog steeds niet beantwoord en ze komen niet met een oplossing.

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat u niet de service heeft ervaren die we graag zouden bieden, ons excuses hiervoor.

Ik raad u aan om contact op te nemen met [email protected]
Deze afdeling kan dan contact proberen te leggen met de afdeling in Spanje om dit uit te zoeken voor u.
Wilt u dit niet kunt u het onderstaand link gebruiken om een claim in te dienen.

Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
Ons excuses voor het ongemak.

Belgium The Netherlands

En er wordt nog steeds niet op mijn e-mails (16-4-21) gereageerd UPS doet niets neem GEEN contact op en zetten hun klacht met een eenvoudige mail op OPGELOST terwijl dit niet waar is.

Ipad terug of een vergoeding

Tracking Number(s): 1ZBV682TD908278048

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

2 weken geleden - .

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 03 mei 2021 om 13:30 geantwoord

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat u nog niets hebt gehoord van de e-mails.
Ons excuses hiervoor.

Ik raad u aan om contact op te nemen met [email protected]
Dit is het onderzoeks afdeling.
Deze afdeling kan dan contact proberen te leggen met de afdeling in Spanje om dit te onderzoeken voor u.
Komt u niet verder kunt u een mail sturen naar [email protected]
Ons excuses voor het ongemak.

Heeft op 03 mei 2021 om 15:08 geantwoord

Ups reageert helemaal niet op de emails die ik heb gestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door Janschov