Klacht: bezorging

op 04 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag (3-5-2021) zou een pakket bezorgd worden tussen 10.15 en 14.15. Rond de middag werd de bezorgtijd aangepast tot tussen 14.00 uur tot eind van de dag. Vervolgens kreeg ik omstreeks 17.00 uur bericht dat ik mijn pakket bij een ophaalpunt kon afhalen. Toen ik dat gedaan had, trof ik bij thuiskomst in de brievenbus een mededeling We troffen u helaas niet aan.
Ik ben de hele dag thuis geweest en de bel doet het (dat heb ik ’s morgens uitgeprobeerd).
Kortom: De hele dag voor niets thuisgebleven en uiteindelijk zelf pakket moeten ophalen.

Wanneer bedrijven ophouden pakketten via UPS ter versturen

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 04 mei 2021 om 11:39 geantwoord

Beste L.H. Schellekens,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat u niet de service heeft ervaren die we graag zouden bieden, ons excuses hiervoor.
We bedanken u dit kenbaar aan ons te hebben gemaakt en zullen dit intern bespreken en verbeteren waar mogelijk.

Zou u ons de tracking nummer kunnen sturen van het pakket?
Dan kunnen wij hiervan een melding maken bij de juiste afdeling.

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben en nogmaals excuses voor het ongemak.
Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Heeft op 04 mei 2021 om 11:57 geantwoord

Er wordt gevraagd het tracking nummer op te sturen en er wordt gezegd dat ik gerust opnieuw contact kan opnemen.
Mijn reden om mijn probleem via klacht.nl te melden was nu juist dat ik hem niet direct bij UPS kwijt kon. Dat kon alleen na het aanmaken van een UPS account en dat is wel het laatste wat ik wil.
Verdere actie is niet nodig. Ik zal bij verdere bestellingen eerst informeren van welke vervoerder gebruik wordt gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door L.Schellekens