Klacht: afgiftebewijs

Esprit123 op 29 mei 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 18 mei een pakket van Esprit afgegeven bij de Jumbo. Ook ik kreeg te horen dat afgiftebewijzen niet meer bestaan. Ik zou wel geïnformeerd worden door Esprit. Helemaal fijn vond ik dit niet, heeft de medewerkster wel goed gescand? wat gebeurd er met pakketjes die niet bezorgt kunnen worden? gaan deze terug naar de afzender?en jawel 29 mei is het nog niet aangekomen bij Esprit en ik kan helaas zelf niets achterhalen. Waar is mijn pakket gebleven?

Gewenste Oplossing:

Waar ligt mijn pakket? Nu heb ik een openstaande factuur bij Esprit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van

7 jaren geleden - Goedemiddag, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Normaal gesproken krijgt een een zendingsnummer van het afgifte punt. Kunt u aangeven bij welke Jumbo u deze zending heeft afgegeven, zodat wij navraag kunnen doen naar uw zending ? Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Ja natuurlijk dat is de Jumbo in Breskens. Ben daar inmiddels ook al 3 keer geweest, maar die kunnen helaas niets vinden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Het schijnt nieuw te zijn dat je geen zendingsnummer meer krijgt???

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Bedankt voor jullie snelle reactie.

Bericht van

7 jaren geleden - Goedemorgen, Wij hebben dit doorgezet naar de afdeling die over de Access Points gaat. Zodra wij feedback hebben ontvangen van hen, laten wij het aan u weten. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 30 mei 2017 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Zoals telefonisch met u besproken heeft er hoogstwaarschijnlijk een PostNL label of het pakket gezeten en kon het hierdoor niet gescand worden of het Access Point. Wij zijn een intern onderzoek gestart waar het pakket is gebleven en zullen u hiervan op de hoogte houden.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door