Klacht: Vlucht gemist

op 17 maart 2019 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

13 maart zou ik samen met mijn vriendin terug vliegen van Faro naar Eindhoven.
Op 2 minuten na onze vlucht gemist. Bij de gate was helemaal niemand meer. Wij zijn niet omgeroepen.
De dames die wij aan klampten om te vragen of ze ons konden helpen, vertelden alleen maar waar wij een nieuwe ticket konden boeken.
Kan niet anders zeggen dat er slechte service is verleend. En als er nog mensen moeten komen is het wel zo netjes dat het personeel toch nog een tijdje wacht bij de gate.
Ook vertrok het vliegtuig nog 10 minuten later.
Wij hebben een nieuwe ticket moeten kopen voor ruim € 600.00.
Zou netjes van Transavia zijn als ze het ons gaan vergoeden.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de extra gemaakte kosten van de nieuwe tickets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ciska 48