Klacht: Te laat om bagage te laden

op 13 juli 2019 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik was vandaag om 17:00 bij de gaten om me in te checken en zeiden me dat ik te laat was om bagage te laden . Dus zeiden ze me om het achter te laten of iemand te geven om terug te nemen ma was ma alleen daar dus ik vroeg na opties voor een oplossing ma mensen ware heel onbeschoft en laks dus ze verwijst me na Transavia balie en daar zeiden ze me 400 euro voor een maandag vlucht dus vroeg ik na annullatie omdat ik annulatie verzekering heb ma weigert ze ook dus ik wou klacht indienen en wou ze ook niet aan meewerken dusja machteloos met andere woorden. Geld klopperij

Ik eis gecompenseert te worden belachelijk wat er allemaal gebeurt want na weigering van Transavia ben ik na royalairmaroc gegaan heb ik een ticket kunnen kopen voor 390 € om om 6 uur te vertrekken ma bij na checken was ik ook weer net teveel ma royal air Maroc heeft me blad opgemaakt om gecompenseert te worden en dag erna te vertrekken

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ali transavia