Klacht: Klant onvriendelijk

op 17 april 2019 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 maanden geleden een vliegreis op 4 oktober 2019 geboekt en direct betaald via mijn Bijenkorf creditcard.
2 dagen later bedacht ik dat als ik het vliegreis via mijn bankrekening betaalde dan wordt mijn reis volledig verzekerd.
Ik heb bij Transavia gevraagd of ik het bedrag NOG eens over willen maken en na ontvangst mijn eerste betaling terug kan krijgen.
Het was allemaal zo moeilijk voor ze.
Men vroeg mij een klachtformulier online in te dienen.
Het is vandaag een maand geleden en nog NIKS ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn vraag gehonoreerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Edward99