Klacht: Geen voucher ontvangen, noch geld ontvangen

op 05 augustus 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou op 30-04-2020, samen met mijn vrouw vliegen vanuit Eindhoven naar Palma de Mallorca. Boekingsnummer P4Q32Y. In verband met Covid 19 is deze vluxht geannuleerd door Trqansavia.
Tot op heden nog geen bericht ontvangen van Transavia. Via de Service-telefoon (zelf contact opgenomen) is mij verzekerd dat ik ‘binnenkort’ een voucher zou ontvangen. Dit is inmiddels enkele weken geleden.
Alleen via een voucher kunt je het geld terug krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het geld terug wordt gestort op mijn rekening. Ik voorzie dat dit jaar en volgend jaar de Europese landen nog niet corona veilig zijn.
Dus graag geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spanjer