Klacht: Geen contact te krijgen

op 01 juli 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 juni zou ik vliegen naar Portugal, eerst mail ontvangen, vlucht is geannuleerd, dag later mail ontvangen: wij hebben goed nieuws vlucht gaat door. Helaas werd er nergens over de terugvlucht gesproken (24 juni) dag voor vertrek mail ontvangen voor online in te checken! Maar er was nog steeds geen terugvlucht. Zaterdag 20 juni gebeld met Transavia, na ruim 1 uur in de wacht gehangen te hebben werd de verbinding verbroken. Later nogmaals geprobeerd maar je krijgt niemand aan de telefoon. Mail wordt niet beantwoord (staat op de site) alleen Whatsapp of bellen. Nou op Whatsapp reageren ze ook niet. Ook nog steeds geen mail ontvangen met vouchers of tegemoetkoming. Wat een vreselijk slechte service en zo klant onvriendelijk! Zal nooit meer met Transavia gaan vliegen

Gewenste Oplossing:

Als ik contact krijg met Transavia en mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.vander.Horst