Klacht: Corona

op 23 mei 2020 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben via Transavia vliegtickets gekocht naar Portugal, heen naar Porto en terug via Faro ivm de rondreis die we zouden maken. Op aanraden van Transavia dit in 2 boekingen gereserveerd. Nu is alleen de heenvlucht geannuleerd waarvoor we een voucher krijgen en de terugvlucht laten ze staan want los van elkaar geboekt. Totaal geen medewerking, ik moet de terugvlucht maar gewoon verplaatsen maar wij weten nog niet wanneer we weer op vakantie kunnen. Klacht ingediend, reactie kan tot 3 maanden duren en de vlucht is met een paar weken.

Gewenste Oplossing:

Ook voor de terugvlucht een voucher

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sannevanrosmalen