Klacht: mislukte bezorging

Chanmon op 28 april 2023 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd 12-02-2023 60 jaar,dus ik zou een boeket krijgen van mijn werkgever Hornbach.
Maar helemaal niks,kom ik er toevallig achter op 14-04-2023 dat het boeket bij mijn voordeur in de kast is gelegd,zonder een melding of een kaartje.dus het boeket heb ik weg kunnen gooien het was helemaal niks meer.toch zonde van een mooi boeket.

Gewenste Oplossing:

Dat laat ik aan jullie over,ben benieuwd hoe jullie daarmee omgaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Chanmon