Klachten over Topbloemen.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Topbloemen.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

31 klachten gemeld
5.1 /10
41 stemmen
41

Tijdslijn

klein

Klacht van op 16 februari 2019 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Bestel altijd standaard Daphne bloemen ,en altijd supergoed. Bestel nu eens een keer Daphne groot boeket. Krijg ik hem net thuis,stelt het niet zoveel voor. De grote is kleiner dan de standaard. Bestel altijd in Hoogeveen ( super) en nu een keer uit... Lees meer

Voor Valentijnsdag een boeket besteld en betaald met extra kosten voor Valentijnsdag. De ontvanger en buurtgenoten hebben NIETS ontvangen terwijl de betrokken bloemist (naam onbekend) beweert dat het boeket wel is bezorgd. Na de klacht geen aanbod voor terugbetaling of... Lees meer

Helaas is het voorgekomen dat het boeket binnen enkele dagen aan het verwelken was. Hierover heeft de ontvangster contact opgenomen en er is vervolgens een ander boeket bezorgd. Ik vind het echter erg vervelend om te moeten constateren dat dit nu... Lees meer

Enige maanden geleden is er voor mij een boeket bezorgd op mijn oude adres ,dit is aan genomen door toen mijn buurvrouw. Zij heeft later doorgegeven aan de bloemist die het bezorgd had dat ze mij niet kon bereiken,. Nou wil ik... Lees meer

Afgelopen vrijdag bos bloemen laten bezorgen voor iemand na 6 weken uit ziekenhuis komt. 's Avonds berichtje ontvangen dat boeket bij desbetreffende persoon was geleverd. Na 3 dagen belt degene mij op dat ze zonet een verdord boeketje hadden gekregen, die... Lees meer