Mijn Klacht:
Een boeket besteld voor moederdag en hierover in de ochtend een mail ontvangen dat het bezorgd zou worden. Rond half 8 contact gezocht en ik zou zo snel mogelijk bericht krijgen. De volgende ochtend nog geen bericht gehad en nog geen boeket geleverd, dus opnieuw contact gezocht. Mij wordt verteld dat het boeket bezorgd zou moeten zijn, maar dat er misschien iets mis is gegaan vanwege de drukte en vandaag een nieuw boeket leveren. Een medewerker weet mij te vertellen dat het voor half 5 geleverd zou worden. Nadat deze nog steeds niet was geleverd opnieuw contact gezocht (via de chat werd al niet meer gereageerd). Gemeld dat ik dan de bezorgkosten van bijna €5,50 wel erg hoog vind voor een boeket die niet op tijd bezorgd wordt. Het enige wat ze me aan kunnen bieden is een voucher voor een volgende bestelling, maar aangegeven dat ik hier niks aan heb omdat ik hier niet nog een keer zal bestellen. Helaas geen passende oplossing aangeboden gekregen.
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat de bezorgkosten vergoed moeten worden.
