Klacht: Boeket te laat geleverd en geen of late reactie op mailschatberichten

op 12 oktober 2019 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Ik heb gisteren een boeket besteld en deze zou dezelfde dag bezorgd worden. Dit boeket is echter gisteren niet afgeleverd (ondanks mijn verzoek dit boeket af te leveren bij de buren bij afwezigheid). Daarnaast is er geen briefje in de brievenbus achter gelaten om de ontvanger met de bloemist in contact te brengen.
Vorenstaande heb ik via een mail aangegeven bij Topbloemen. Ik kreeg hierop de reactie dat de buren niet open deden en dat de ontvanger contact met de bloemist moet opnemen. Ik vroeg wie de bloemist was, maar die gegevens kon de klantenservice niet doorgeven ivm de AVG-wetgeving. Ik heb uiteindelijk de ontvanger gebeld en gevraagd of zij een al contact met de bloemist had opgenomen. Dat bleek niet het geval te zijn want zij had geen briefje ontvangen van de bloemist. Daarna weer contact met de klantenservice opgenomen en aangegeven dat ik boos was. Toen kreeg ik wel de naam van de bloemist en het telefoonnummer. Uiteindelijk – 1 dag later – werden (na mijn telefoontje met de bloemist) de bloemen bezorgd. Ik heb veel mailtjes en chatberichten moeten sturen om tot dit resultaat te komen. Geen excuus van Topbloemen en ik wacht nog steeds op het antwoord waarom ik eerst geen gegevens van de bloemist kreeg en later wel. Ik had toch meer empathie en klantvriendelijkheid verwacht van Topbloemen in deze.

Minimaal de gemaakte extra kosten voor bezorgen op dezelfde te vergoeden.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 14 oktober 2019 om 09:26 geantwoord

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u inmiddels via de email benaderd. We begrijpen uw standpunt ook uiteraard en willen ook daarom u tegemoet komen. We gaan er vanuit dat u het eens zal zijn met de oplossing die wij u hebben aangeboden. Anders horen wij het graag.

Met vriendelijke groeten,
Team Topbloemen.nl