Klacht: Tijdelijk geen elektriciteit door werkzaamheden

op 11 december 2015 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Liander heeft aangekondigd geen elektriciteit te kunnen leveren voor de 2de keer in korte tijd door werkzaamheden.
Afgelopen keer was dit van 8:00 tot 16:00
Dit keer word het van 9:00 tot mogelijk 14:00
In de brief staat ook, heeft u continu elektriciteit nodig dan adviseren wij voorzorgsmaatregelen te treffen. Ook vergoeden we geen kosten voor eventuele voorzorgsmaatregelen.

Nu is het probleem dat wij vissen hebben die op een constante temperatuur gehouden moeten worden, deze anders dood gaan door onderkoeling ofwel zuurstoftekort..
Hiervoor moeten wij dus een aggregaat huren.
En deze kosten zullen wij nu voor de 2de keer moeten maken. Terwijl wij liander betalen voor 365 dagen van de levering van stroom.
En wanneer je continu stroom nodig bent zij je op geen enkele manier tegemoet komen.
We betalen dus eigenlijk voor levering van iets dat op dat moment niet geleverd word en moeten vervolgens zelf de onkosten hier voor betalen

Tevens zijn wij niet op de hoogte van eventuele stroomproblemen in het gebied, hier hebben wij zelf nog nooit mee te maken gehad.

We zijn niet op de hoogte van de oorzaak. Maar vinden het belachelijk dat de stroom twee dagen uit is en de gevolgen hiervan voor eigen rekening zijn.

Een passende oplossing zou zijn dat in de gemaakte kosten van het huren van een aggregaat en de kosten van de 2de keer huren van de aggregaat vergoed zou krijgen.

De brandstof wil ik vooralsnog zelf voor mijn rekening nemen. Immers is Liander alleen verantwoordelijk voor de levering van stroom in dit geval de aggregaat dus. En niet voor de energie zelf, de brandstof dus.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 11 mei 2016 om 20:02 geantwoord

Excuses voor de late reactie. Wat vervelend dat u last heeft gehad van een stroomonderbreking voor werkzaamheden. Wij voeren werkzaamheden uit om storingen en onvoorziene onderbrekingen te voorkomen. Ik kan in onze administratie niet terugvinden dat u contact met ons heeft opgenomen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 088 542 64 44 (lokaal tarief). U kunt ons ook bereiken door een e-mail te sturen naar info@liander.nl.

Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Guidoez