Klacht: Terugbetaling

op 15 maart 2020 over Kleuro.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling bij Kleuro.nl geplaatst omdat ze direct konden leveren. Na dat ik betaald had kreeg ik een mail dat het product niet op voorraad is. Ik heb direct geannuleerd. En nu wacht ik al een geruime tijd op terugbetaling op mijn rekening. Beloftes over de terugetaling worden ook niet nagekomen. Na vaak te hebben gemaild, maar eens gebeld en ze doen het af met, we hebben achterstanden op de administratie. Ik zie dat al maanden staan als ik de reviews lees over dit bedrijf in Alphen ad Rijn. Ik vertrouw de gang van zaken daar niet en hoop dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug ontvang.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling op mijn rekening van het wel betaalde maar niet geleverde ( geannuleerde) produkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kleuro.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ale63