in november aankondiging dat Telfort overgaat naar KPN, met dezelfde abonnementskosten. In januari factuur van KPN EEN van 94,99, het abonnement bij Telfort kostte 58,69. Direkt gereageerd en abonnement overgezet in klein zakelijk hussel.
op 15 februari zou pakket overgaan, het... Lees meer
Ik heb per 1 september 2020 mijn emailadres [email protected] opgezegd. Heb ik ook een bevestigingsmail van gekregen. Nu is het 1 maart 2021 en het is nog steeds actief. Meerdere keren hier over gebeld en steeds een ander antwoord. Ik... Lees meer
Na overname van telfort door kpn de ene storing na de andere storing.
De tv valt uit.
Bij het opvragen tv gids brandt het rode lampje veel langer dit geldt ook voor het opvragen van de opgenomen programma's.
Zit ik een opgenomen programma... Lees meer
Wij zijn overgestapt naar Ziggo. Ziggo verzorgt de opzegging van Telfort.Op 10 oktober 2020 bevestiging van Telfort ontvangen dat de opzegging ingaat per 9 november 2020. Telfort zou contact opnemen m.b.t. terugsturen apparatuur. Niets gehoord. Op 18 november Telfort/KPN gebeld.... Lees meer
Een nieuwe abonnement afgesloten bij telfort voor sneller internet
Nieuwe modem gekregen kabels vernieuwd 50 keer gebeld
Uiteindelijk kreeg ik monteurs thuis gestuurd en bleek dat 100 mb snelheid bij mij adres niet haal naar is .
Ik zit al jaren... Lees meer
Bijvoorbeeld wanneer ik fortnite of black ops speel valt me internet helemaal uit dus ook op mij telefoon overal laptops enc. Lees meer
Ik was een abonnee bij internet telefort en binnen een maand en totdat ik het internet verloor en ik de klantenservice belde en hen vertelde, stuurden ze me een nieuw apparaat dat ook niet werkte en ze stuurden me een... Lees meer
Geen contact mogelijk
Ik geb internetproblrmen al lang. Alles gedaan volgens instructie website, helpt niet. Contact Telfort meerdere malen gedaan maar iedere keer melding wachttijd langer dan 15 minuten.....
Mijn modem is Exp 8 en bij navraag moet die vervangen worden door... Lees meer
Zojuist gebeld met Telfort/KPN i.v.m. de omzetting van mijn Telfort-abonnement naar een KPN-abonnement. Wanneer ik wat kritische vragen stel aan de telefoniste en haar wijs op tegenstrijdige antwoorden, wordt ze steeds onvriendelijker, tot op het onbeschofte af, en verbreekt ze... Lees meer
Sinds een paar weken kan ik geen programma’s terugkijken, niet terug gaan naar begin programma en niet overschakelen van tv naar radio. In alle gevallen gaat lampje op tv rood knipperen en moet ik herstarten. KPN heeft me al een... Lees meer