Klacht: Ongewenste e mail

jw Schriks op 24 april 2021 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo
Ik kreeg deze mail van [email protected]
Daar staat onderstaande tekst in.

Goedemiddag!

Dit is de laatste waarschuwing.

Uw systeem is gehackt. Alle gegevens van uw apparaat zijn naar onze servers gekopieerd.

Daarnaast hebben we van je camera een video opgenomen waarin je een pornofilm kijkt.
Mijn virus heeft uw apparaat geïnfecteerd via een volwassen website die u onlangs bezocht.

Als je niet weet hoe het werkt, deel ik de details.
Het Trojan-virus geeft mij volledige toegang en controle over het apparaat dat u gebruikt.

Het resultaat is dat ik je hele scherm kan zien, de camera en microfoon kan inschakelen en je weet het niet eens.

Ik heb video van je scherm en de camera van het apparaat vastgelegd en een video bewerkt waarin je in het ene deel van het scherm masturbeert en het andere deel van het scherm een ??pornografische video laat zien die op dat moment door jou is geopend.

Ik kan de volledige lijst met uw contacten vanaf de telefoon en alle sociale netwerken bekijken. Ik kan deze video met één klik naar de volledige lijst met je telefoon-, e-mail- en sociale netwerkcontacten sturen.

Bovendien kan ik ook gegevens van uw e-mail en messengers naar de hele wereld sturen.

Met andere woorden, ik kan uw reputatie voor altijd vernietigen.

Als u deze ontwikkeling van evenementen wilt voorkomen, doet u het volgende:
Maak 1300 USD (US dollars) over naar mijn bitcoin-portemonnee

(als u niet weet hoe u dit moet doen, schrijf dan in het zoekvak op Google: Kopen bitcoin).

Mijn Bitcoin-portemonnee (BTC-Wallet): bc1qnm2uwe7kmf3axxdfmu5aqyhk8y2v5x09fg5yl8

Zodra de betaling binnen is, vernietig ik je video onmiddellijk en garandeer ik je dat ik je niet meer lastigval.

Je hebt 50 uur (iets meer dan 2 dagen) om deze betaling te voltooien.

Ik krijg automatisch bericht dat deze brief is gelezen. De timer start ook automatisch nadat je deze e-mail hebt gelezen.

Probeer nergens te klagen, want mijn portemonnee kan niet worden gevolgd. De e-mail, waar de brief vandaan komt, wordt ook niet bijgehouden en wordt automatisch gegenereerd, dus elk antwoord heeft geen zin.
Als u deze brief met iemand probeert te delen, stuurt het systeem automatisch een verzoek naar de servers en zullen zij alle gegevens naar sociale netwerken sturen.

Het wijzigen van wachtwoorden op sociale netwerken, e-mail of op uw apparaat zal u niet helpen, aangezien alle gegevens al naar mijn servercluster zijn gedownload.

Ik wens je veel succes en doe geen stomme dingen. Overweeg uw reputatie.

Hoe serieus moet je zoiets nemen of wat moet je ermee doen.
Ik hoor het wel van jullie.

Met vriendelijke groet

Als deze onzin niet meer op de mail verschijnt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jw Schriks