Klacht: Telefoon al anderhalve maand kwijt voor reparatie=zoek!!!!

op 07 juli 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Anderhalve Maand geleden wou mijn telefoon niet meer opstarten aangezien ik nog garantie had heb ik BEN gebeld en Dynafix de onder aannemer van Ben zou mijn telefoon ophalen.
1,5 week later Dynafix gebeld geen gegevens over mijn reparatie bekend šŸ™ .
Nogmaals BEN gebeld en een antwoordnummer gekregen en mijn telefoon de zelfde dag opgestuurd.
3 weken gewacht daarna Dynafix gebeld nog steeds geen gegevens van mij bekend?
Ook me telefoon was niet aangekomen volgens hun.
Vervolgens weer BEN gebeld antwoord: Wij starten direct een onderzoek u hoort zodra we meer weten.
Ik bezorgd dus bel middags nog een keer antwoord: Ja meneer ik zie dat u telefoon is zoek geraakt en dat het onderzoek is gestart binnen 5 dagen vinden wij uw telefoon terug zo niet krijgt u van ons een nieuwe telefoon.
Krijg ik 5 dagen later dood leuk via de mail een bericht dat het onderzoek pas gestart kan worden zodra mijn afgifte bewijs van post.nl binnen is en blijkt dat ze gewoon 2x keihard tegen me gelogen hebben.
Nu moet eerst bewezen worden dat ik de telefoon daadwerkelijk heb opgestuurd en niet heb \\\’gestolen\\\’ voordat er verdere stappen kunnen worden genomen.

Update 5 werk dagen verder weer gebeld nog steeds niet gevonden en nu beweren ze dat het onderzoek 10 werkdagen duurt.
Ze zijn dus tijd aan het rekken zodat ze me telefoon kunnen terug vinden.

Nu ben ik 1,7 maand verder frustratie tot aan het plafon en 8 euro aan bel kosten verder en geen telefoon!!!

Ze hadden me allang een andere telefoon moeten sturen en de mijne claimen bij de verzekering van post.nl of Dynafix.
Nu ben ik constant de dupe geweest van hun fouten.

zo net hun rekening nummer geblokkeerd en geld terug geboekt en alles naar me rechtsbijstand gestuurd de tijd van praten is helaas voorbij helaas ze willen niet me abonnement gratis opzeggen terwijl zij me telefoon zijn kwijtgeraakt en ik de dupe ben.

Als mijn abonnement per direct word opgezegd zodat ik naar een provider kan kiezen waar niet tegen me word gelogen en niet als een crimineel word behandeld en daadwerkelijk een oplossing word aangeboden.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Remko Linstra