Mijn contract bij Tele2 (Obido) eindigden 27 oktober j.l., nu ontving ik vandaag per e-mail toch nog een factuur voor abonnementskosten? Ik deze factuur niet inzien aangezien ik niet meer ik kan loggen bij Tele2 (Obido) en ook contact krijgen... Lees meer
Door administratief zooitje bij Tele2 is er onterecht een incassobureau ingeschakeld in juli.. Na tig keer bellen met tele2 en bezwaar incassobureau is dit niet goedgekomen. Uiteindelijk is er in september door Tele2 een vergoeding van 50 euro toegezegd om... Lees meer
Vandaag kreeg ik een bericht over niet
afleverbare e-mail met de diagnose dat het adres niet bestond. Het blijkt dat alleen maar de inbox vol zat.
Diagnostic-Code: smtp; 550-5.1.1 : Recipient address rejected:
550-undeliverable address: host deliver01.tele2.isp-net.nl[private/dovecot-lmtp]
550-said: 550 5.1.1 ... Lees meer
Ik ben sinds jaren klant bij tele2. Mijn ervaring met tele2 was ooit: goed bereikbaar, professioneel en goede service.
Mijn ervaring van de laatste tijd met tele2 is helaas: chaos, amateurisme, slechte service, schending afspraken, medewerkers die elkaar tegenspreken en... Lees meer
Ik heb in juli 2 keer een abonnement proberen af te sluiten bij tele2. Om zo min mogelijk per maand te hoeven betalen heb ik €384 voor de toestel betaald, maar omdat er beide keren iets mis ging werd de... Lees meer
Omdat ik een factuur ben vergeten. Heeft Tele 2 thuis afgesloten.
Gelijk betaling gedaan handmatig.
2 dagen nog steeds niet aangesloten ook de betaling is niet verwerkt. Geld staat meteen op hun rekening. Zij zeggen kan 6 dagen duren. Hallo zeg!!! Ik... Lees meer
Hallo ik heb op 8 augustus een Metalstudtang besteld bij FRUUGO die zou worden geleverd op 18 augustus 2023, en ik maar wachten op de tang, volgens mij is dit een site die geblokkeerd zou moeten worden want ze LEVEREN... Lees meer
De medewerker gaf aan dat ik dom was en hij overal verstand van had. Lees meer
Ene Johan bij de abbonnementen klantenservice zwaar onbeschoft grote minder en hangt gelijk op zonder mij uit te laten praten dit heb ik nooit meegemaakt. Lees meer
Ik heb een tele2 sim only abonnement, 20gb/unlimited bellen en sms. Dit abonnement loopt af op 23december as. Op zaterdag 2 september wordt ik gebeld door een medewerker van tele2 en deze doet mij een aanbod voor een verlenging sim... Lees meer