Klachten over Tele2

Tele2 is een telecomaanbieder die naast telefonie ook interactieve tv en internet aanbiedt. U kunt gebruik maken van alleen mobiele telefonie of kiezen... Lees meer >

Statistieken van Tele2 in de categorie Alles-in-1

251 klachten gemeld
2.0 /10
1056 stemmen
1056

Tijdslijn

Internet

Klacht van op 10 december 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik hebt op 0310-2018 aangeven Tele2 dat 29-11-208 nieuw contract begint .Op 8-10-2018 belt naar de Aminstratie actie JBL spierier box .Ik heb aangeven dat mijn contrac begint 29-11-2018 was geen probleem jij als nieuw klant krijgt ook JBL spierkier... Lees meer

Ondeugdelijke technische dienst van de facturatieafdeling

Klacht van op 29 november 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb in September een sms ontvangen van tele2 met de vraag of ik een aanbetaling wilde doen van €70 om te voorkomen dat mijn diensten tijdelijk geblokkeerd zouden worden ivm een hogere rekening. Dit heb ik toen overgemaakt. Vervolgens... Lees meer

geen telefoon aansluiting wel een heerlijke afrekening

Klacht van op 29 november 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Dit jaar besloten om over te stappen met tv en internet naar tele2. We hadden ziggo en met vergelijken qua prijs kwam tele2 beter uit de bus. hadden we dat maar nooit gedaan. We konden volgens de site gebruik maken... Lees meer

Contract is al ingegaan maar geen telefoon

Klacht van op 29 november 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Na enkele maanden sim only wilde ik een abonnement met telefoon. Ik dien 27 November het verzoek in. Vervolgens krijg ik bericht dat ik binnen 2 werkdagen een akkoord krijg. Dit is nml een telefoon op afbetaling. Op 29 November... Lees meer

Telefoonnummer niet geheim en doorgegeven aan websitesderden

Klacht van op 29 november 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Meerder malen heb tele2 gevraagd mijn telefoonnummer als geheim te noteren zodat deze ok niet op facturen van derden verschijnt. Ik heb hier al een paar keer over gebeld maar tevergeefs, terwijl er wel aangegeven wordt het op te lossen. Nu... Lees meer

Afspraken worden niet nagekomen

Klacht van op 26 november 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ongeveer 3 jaar geleden kocht ik een Iphone5s en daarbij had ik een abonnement. Toen dat abonnement afliep ben ik bij Tele2 gaan informeren naar de mogelijkheden voor een SimOnly abonnement. Ik wil nog even door met mijn Iphone omdat... Lees meer

Opgezegd binnen opzeg termijn maar niet doorgevoerd

Klacht van op 25 november 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb op 05-09-2018 een alles in 1 pakket besteld.ik had 2 weken de tijd om te annuleren. Op 19-09-2018 heb ik opgezegd bij Tele2 maar ze hebben dat niet verwerkt waardoor ik nu een jaarcontract heb kosten ongeveer 800€. Ik heb daarna... Lees meer