Klachten over Tele2

Tele2 is een telecomaanbieder die naast telefonie ook interactieve tv en internet aanbiedt. U kunt gebruik maken van alleen mobiele telefonie of kiezen... Lees meer >

Statistieken van Tele2 in de categorie Alles-in-1

593 klachten gemeld
2.1 /10
924 stemmen
924

Tijdslijn

Geld terug

Klacht van op 23 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vanaf 13 september 2016 overgestapt naar ziggo alles netjes geregeld met de overstapservice van ziggo. Nu is alleen Tele2 vergeten dit door te voeren binnen hun administratie. In augustus 2017 zagen wij dat er al die tijd nog rekeningen werden... Lees meer

Restitutie

Klacht van op 18 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

22 augustus een restitutie gehad. Van 52,50 Er is behalve van t rekeningnummer waar de incasso op zit. Ook van andere bankrekeningen vandaan betaald. Nu afgesloten én die maand ligt bij een incassobureau. Lees meer

Tele2

Klacht van op 14 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

De eerste 3 maanden geen tv en langzame internetverbinding. Zo langzaam dat het gewoon niet werkte. 4 monteurs aan de deur geweest zonder succes. Inmiddels meer dan 30 keer contact met de klantenservice gehad. 3 keer een klacht ingediend. Ik... Lees meer

Tele2

Klacht van op 14 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

De eerste 3 maanden geen tv en langzame internetverbinding. Zo langzaam dat het gewoon niet werkte. 4 monteurs aan de deur geweest zonder succes. Inmiddels meer dan 30 keer contact met de klantenservice gehad. 3 keer een klacht ingediend. Ik... Lees meer

Extreme buitenbundelkosten Tele2

Klacht van op 13 oktober 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 28-09-2017 kocht ik bij Media Markt Venlo een Samsung Galaxy S8+ met installatieservice, omdat ik op dat gebied een 72 jarige ondeskundige ben. Van Tele2 kreeg ik berichten over hoge buitenbundelkosten en uiteindelijk afsluiting. Ik schrok me rot, wist... Lees meer