Klachten over Tele2

Tele2 is een telecomaanbieder die naast telefonie ook interactieve tv en internet aanbiedt. U kunt gebruik maken van alleen mobiele telefonie of kiezen... Lees meer >

Statistieken van Tele2 in de categorie Alles-in-1

251 klachten gemeld
1.4 /10
111 stemmen
111

Tijdslijn

Incompetente medewerkers

Klacht van op 08 mei 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Blijkbaar is het bij tele2 zo ingesteld dat na twee uur bellen de verbinding verbroken wordt ondanks dat je nog aan het spreken bent. Dit is vanwege zogeheten broekzakbellen. Hierover 3 medewerkers gesproken en geen van 3 wisten het antwoord.... Lees meer

Betaling

Klacht van op 01 mei 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In januari een telefoon gekocht met het goedkoopste abonnement en maandelijks opzegbaar, omdat het mij puur om de telefoon ging. Eerst gebeld of dit inderdaad zo kon, ja dat kon. Telefonisch met een medewerker de telefoon en abonnement besteld. Kosten... Lees meer

Onterechte factuur

Klacht van op 30 april 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Klacht Tele2: Factuur uit 2018 zou niet voldaan zijn tot 2 toe de betaal bewijzen gestuurd in 2018 en een paar weken terug zal contact met mij worden opgenomen niet gebeurd de mededeling van hun is Nieuw Systeem Lees meer

Abonnement

Klacht van op 28 april 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb vorig jaar september een aanvraag gedaan ivm overstappen van abonnement naar Tele2. Dit kon echter niet omdat het abonnement nog een jaar bij de andere provider liep. Gebeld en was geen probleem. Echter werden er wel aansluitkosten berekend.... Lees meer

Beëindiging contract

Klacht van op 28 april 2021 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Op 9 april jl. heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker inzake mijn internetsnelheid thuis, dit i.v.m. thuiswerken. Helaas bleek de snelheid beperkt te zijn, ongeacht het abonnement. Vanuit de straat werd er nl. max. 2 gemeten. Hierop heb... Lees meer