Klachten over Tele2

Tele2 is een telecomaanbieder die naast telefonie ook interactieve tv en internet aanbiedt. U kunt gebruik maken van alleen mobiele telefonie of kiezen... Lees meer >

Statistieken van Tele2 in de categorie Alles-in-1

377 klachten gemeld
2.1 /10
982 stemmen
982

Tijdslijn

in oktober 2016 een nieuwe abonnement afgesloten via Tele 2. Nl IPhone 7 plus. al vrij snel bleek dat het toestel mankementen heeft aan het geluid. sindsdien was het begin van de ellende met Tele2. toestel vaker toestel ter reparatie aangeboden... Lees meer

Contract bij Tele2 abonnement met toestel van mijn zoon was verlopen. Ik contact gehad met een medewerker van Tele2, en wilde deze verlengen naar Sim only voor Euro 15,00 per maand, maandelijks opzegbaar. Dit gesprek was ook opgenomen, waarin duidelijk... Lees meer

Ik ben bewindvoerder. Vraag voor een client 2 sim only abonnement aan voor zijn zoons. Wordt eerst gebeld dat het telefonisch moet. We nemen alle gegevens door. Ik hoor niets meer. Ik bel en meneer blijkt een onjuiste geboortedatum ingevoerd... Lees meer

Van kastje naar de muur.

Klacht van op 20 april 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Tele2 berekend extra kosten voor het bellen naar het 0900 nummer van Kwantum (het rechtstreekse nummer naar Kwantum, dus niet via een slinkse doorschakeldienst). Op de website van Kwantum staat dit telefoonnummer en er staat bij; uw gebruikelijke belkosten. Ook... Lees meer

Te veel betaald

Klacht van op 19 april 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben overgestapt van tele2 particulier naar tele2 zakelijk. In November zou alles overgaan. Maar omdat we in September telefonisch contact hebben gehad om alles te regelen, hebben ze vanaf September ook de betaling in gang gezet. Dus werd er... Lees meer

MONTEUR BETAALD EN NOG STEEDS GEEN TV

Klacht van op 15 april 2018 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Abonnement vernieuwd. Van light internet naar basis internet plus 2 digitale tv’s erbij genomen. Expres een monteur besteld om correct aan te laten sluiten. Monteur kreeg tv er niet-biologische en heeft net tele2 gebeld. Afdeling TCS moest iets veranderen en... Lees meer

Ik ben flink ontevreden over de wijze waarop Tele2 haar handelingen verricht met betrekking tot 2 problemen. Ik probeer mijn telefoonnummer mee te nemen naar T-Mobile, echter bij de intiele overname werd dit nummerbehoud vanwege lopende contracten afgewezen. Echter mijn abo... Lees meer