Tele2 heeft ons zonder mededeling zo maar afgesloten. Ze beweren dat we niet betaald hebben.
Er wordt al jaren lang iedere maand automatisch afgeschreven.
We worden als wanbetaler beoordeeld.
Kan ook niet in m'n account. En telefonisch het hele weekend niet bereikbaar. Schandalig.... Lees meer
Ik ontving een tijdje terug een brief waarin vermeld werd dat mijn huidige internetverbinding binnenkort stopt en ik per 9 november over gezet wordt op Glasvezel van Odido. Ik kan voortijdig gebruik maken van een leuke aanbieding de eerste 10... Lees meer
Geachte TL 2 deze firma houd totaal geen rekening met oudere de mailbox weg een ramp
punt 2de nieuwe tele 2 box aangesloten, dat doe je niet zo maar als 80 jarige, het gevolg zenders verspringen of stoppen geen beeld wij... Lees meer
Sinds twee jaar behartig ik de belangen van mijn vader, die in een verpleegtehuis zit. Het is nu duidelijk dat hij niet naar huis komt, dus wil ik zijn tele2 contract afzeggen( tv, internet en telefoon). Ik heb hierover al... Lees meer
Beste
Ik ga overstappen naar zigoo op 12/8 en wettelijke zijn jullie verblecht om het internet te laten tot deze datum en nog twee weken daarna maar is het niet zo gewest het internet is gestopt op 1/8 daarna hat... Lees meer
Deze zogenaamde bond stuurt steeds spamberichten en je kan je niet afmelden.
In mijn ogen is dit gewoon een criminele organisatie. Lees meer
- De wachttijd bij dit bedrijf op de (gratis) servicelijn 0800-1207 is onacceptabel lang (26-1-24: wachttijd 25 minuten)
- Omzetting van mijn abonnement is niet te regelen op MijnTele2
- Tele2 kent geen optie om via de website een klacht in te... Lees meer
Geen geheugen kaartje bij de paraplu Lees meer
In de maand juni van dit jaar kreeg ik na de eerste week problemen met mijn thuis internetverbinding, waarbij in eerste instantie beweerd werd dat dit aan mijn verouderde router zou liggen. Na veel gebel/gedoe/een nieuwe router toegestuurd te hebben... Lees meer
Tele2/Odido chanteerd en misbruikt suspensie mogelijkheden en heeft mij per direct afgesloten van internet zonder officiele verklaring
Per 16-Aug-2023 wou Tele2 mijn abonnement stoppen omdat ik over zou moeten gaan op glasvezel. Echter, was er nog geen glasvezelpunt in mijn huis... Lees meer