Klachten over Tele2

Tele2 is een telecomaanbieder die naast telefonie ook interactieve tv en internet aanbiedt. U kunt gebruik maken van alleen mobiele telefonie of kiezen... Lees meer >

Statistieken van Tele2 in de categorie Alles-in-1

237 klachten gemeld
2.0 /10
1078 stemmen
1078

Tijdslijn

Ik ben al maanden bezig met tele2. Onterecht hebben ze mij afgesloten. Toen ik een betaalbewijs opstuurde kreeg ik een excuus mail met daarin dat ze de afsluitkosten verwerkt hebben en dat alleen mijn maandbedrag openstaat. Die heb ik betaald.... Lees meer

Aanschafprijs telefoon 2x afgeboekt

Klacht van op 10 maart 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Bij het bestellen van een telefoon bij Tele2 is in eerste instantie de verkeerde telefoon geleverd. Wij hebben toen een tweede telefoon besteld en de eerste teruggestuurd (ontvangst is bevestigd door Tele2). Tele2 heeft ook de tweede telefoon in rekening gebracht... Lees meer

My experience with your team today was beyond dissatisfactory. I was on the phone with 3 different agents for at least 1h and we still know nothing, or are any step closer to any solution. I want to share some introduction... Lees meer

Ontvangen email in inbox verdwenen

Klacht van op 08 maart 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Het is nu al de vierde keer binnen een paar maanden dat ik geconfronteerd ben met een foutmelding in mijn Tele2 webmail t.w.: serverfout waardoor alle berichten in mijn inbox zijn verdwenen. De vorige keren kon dit eenvoudig middels het... Lees meer

Dubbel abonnement afschrijven

Klacht van op 06 maart 2019 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Er wordt al maanden dubbele abonnement kosten afgeschreven. Dit schijnt nogal moeilijk te corrigeren. Het is al opgelopen tot 180 euro. Elke keer loze beloftes. Afspreken die niet nagekomen worden. Dreigen met afsluiten als ik MIJN geld storneer. ... Lees meer