Het feit dat zij mij jarenlang als (vaste) klant nooit hebben geinformeerd dat ik op mijn 2 (door hun aangemaakt) accounts niet mijn volledige gegevens kan zien (zoals rekeningen en abbonementsgegevens) waardoor ik onlangs (schijnbaar, gezien de door hun gestuurde... Lees meer
mijn contract stond op het punt te verlopen en ik wilde het verlengen met een jaar, ik was het niet eens met de aanbeiding die ik aangeboden kreeg (dit is niet de klacht) Toen ik aangaf dat ik daar niet... Lees meer
Door de veelvoorkomende storingen in het weekend mbt TV,
Ben ik geneigd mijn abonnement op te zeggen over te gaan op Glasvezel bij XS4all.
Het is echt heel erg storend: tijdens het journaal bv langdurig geen beeld. Lees meer
Sinds 28 december 2011 is het TV, Internet & Bellen abonnement van start gegaan. Sinds de dag van activatie heb ik al geen gebruik kunnen maken van het TV aanbod. Wanneer ik TV wil gaan kijken krijg ik continu de... Lees meer
Klacht voor de 3e keer, telkens geen goed antwoord. Tele2 zegt van van, neem dan maar eens zelf contact op om het duidelijk te maken. Ik blijf bellen. Ik heb nog geen TV van Tele2, wanneer kan ik dit eindelijk... Lees meer
Geachte heer/ mevrouw,
Ik heb in juli 2011 mijn contract voor mijn mobiele telefoon bij Tele2 laten verlengen. Mijn oude contract was 700 belminuten simonly + 100 smsbundel, waarvoor ik 32,50 euro voor moest betalen.
Ik ben inmiddels van simonly(Tele2) overgestapt... Lees meer
sinds 15 december ben ik door verhuizing hier naar de regio klant bij Tele 2. Mijn eerste ervaring was al niet prettig. Mijn aansluiting werkte niet. Bleek dat de vorige bewoner (of die daarvoor) t een en ander in huis... Lees meer