Klacht: Stroomstoring door New York Pizza op de IJburglaan

Theowekking1940 op 25 juni 2020 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Sinds 11 mei jl gaat ons licht wapperen vanaf de opening en sluiting van New York Pizzera. Daarvoor en daarna hebben wij gewoon licht. De krachtstroomaansluiting in de grond veroorzaakt de storing volgens een gedegen technisch onderzoek. De woningbouwvereniging is niet de eigenaar van de winkel, maar wel van de woning welke wij huren. Via een andere firma Logchies die een mail zou hebben verzonden naar Liander met de beschrijving van de oorzaak van de storing zou de Alliantie alsnog de melding van de storen hebben gemaakt. De opzichter en de beheerder J. Bosveld van de Alliantie zouden een opdrachtnr van de melding hebben, maar ik krijg niets te zien. Ik heb Liander heel vaak gebeld op de verschillende lijnen. Niemand kan de melding van de storing vinden. Wij zitten s’avonds tot 10.30 in het donker en het is nog niet eens wintertijd.
De telefoniste gaf mij advies de klacht te deponeren omdat iemand daadwerkelijk contact met mij zou opnemen. Mijn telefoonnummet is 0628702697/020-4164777. Emailadres: [email protected]
Graag verneem ik van U hoe wij tot hrt oplossen van ons probleem komen.
Bij voorbaat dank.

Als de klacht is oogelost en vooral dat er iemand snel contact met mij opneemt. Verschillende medewerkers kunnen niets vinden en niet verder helpen.

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

2 jaren geleden - Graag zo spoedig mogelijk een reactie Uwerzijds zou fijn zijn. Alvast bedankt!

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van

2 jaren geleden - Beste mevrouw Wekking, Bedankt voor je bericht. We nemen deze in behandeling en komen er binnen vijf werkdagen bij je op terug. Met vriendelijke groet, ​ Renate Namens het Liander Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

2 jaren geleden - Aannemersbedrijf Logchies heeft vandaag dezelfde opdracht welke door Liander niet gevonden kon worden opnieuw verzonden. Daarin vermeldt het bedrijf het rapport van het technisch onderzoek in de Pizzeria en de conclusie dat in de grondwerkzaamheden de oorzaak van de storing ligt. Het opdrachtnummer is: 18083055.

Bericht van

2 jaren geleden - Beste mevrouw Wekking, Bedankt voor je bericht. Kun je ons aangeven op welke manier ze contact met ons hebben gehad? En met welke afdeling? Met vriendelijke groet, ​ Renate Namens het Liander Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

2 jaren geleden - Via een email, maar ik weet niet naar welke afdeling deze is verzonden. Maandagochtend is de beheerder van de Alliantie bereikbaar op 06-22498077. Volgens mij heeft hij de email in zijn bezit, want hij wist mij het eerder vermelde opdrachtnummer te melden.

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

2 jaren geleden - Ik heb eerder met een medewerker die de email verzonden zou hebben getelefoneerd. Haar nummer is 0251264044. Het nummer van het bedrijf is 025126400.

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

2 jaren geleden - Dezelfde mail is op 18 juni en op 25 juni nogmaals verzonden naarVZC contracten [email protected] De opdrachtgever is woningbouwcorporatie de Alliantie. De mail bevat het technisch rapport van Instacom. Opdrachtnummer 18083055.

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

2 jaren geleden - Kunt U een reageren op de vorige informatie. Volgens mij is de mail niet naar de juiste afdeling verzonden.

Bericht van

2 jaren geleden - Beste mevrouw Wekking, Bedankt voor de informatie. Wat vervelend dat het contact uitblijft. En dat je deze storingen ervaart. Mijn excuses voor het ongemak. Zojuist is de behandelaar nogmaals verzocht contact met je op te nemen. Diegene is verantwoordelijk voor de werkzaamheden omtrent de krachtstroomaansluiting. Er zal binnen twee werkdagen contact met je opgenomen worden. Wil je ons laten weten of dit gebeurd is? We houden zelf ook een vinger aan de pols. Daarnaast raad ik je aan contact op te nemen met de storingsdienst. Wellicht kunnen zij hier al meer in betekenen. Zij kunnen de situatie, omtrent de spanningsklachten, voor je beoordelen en de nodige vervolgstappen ondernemen. Je kunt de storingsdienst bereiken op het gratis nationale storingsnummer 0800 9009. Bedankt voor je geduld. Geniet van het heerlijke weer! Met vriendelijke groet, ​ Linsy Namens het Liander Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

2 jaren geleden - Bedankt voor het bericht. Ik wacht het af.

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemorgen heer/mevrouw Wekking, We zien dat er op 30 juni een monteur is langs geweest. Wordt het probleem inmiddels goed opgepakt? We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Sandra Namens het Liander Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

2 jaren geleden - Er zijn monteurs langsgeweest en een meneer die een kastje heeft geplaats. Deze wordt as dinsdag opgehaald en dan hoor ik wat er verder gaat gebeuren.

Bericht van

2 jaren geleden - Fijn dat er in ieder geval schot in de zaak zit. Wilt u ons op de hoogte houden over hoe het verder verloopt? We hopen dat het probleem snel is verholpen. Met vriendelijke groet, Sandra Namens het Liander Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

1 jaar geleden - Tom Kakes heeft de kastjes (in de groepenkast in ons appartementcomplex en in mijn woning) meegenomen en gaat deze vandaag uitlezen, stelt een rapport op en deze wordt vandaag verzonden aan de netspecialisten, onder vermelding van spanningsklachten, als alles goed gaat zal de uitvoerder deze of volgende week contact met ons opnemen over het vervolg van de acties. Dit kan zijn overgaan op een andere fase, of kabels die zouden zijn geraakt. Graag verneem ik van u of u de vinger aan de pols houdt. Bij voorbaat dank.

Reactie van de melder van de klacht Theowekking1940

1 jaar geleden - Vandaag is een rapport naar de netspecialisten gegaan, maar ik weet niet zeker of zij mijn telefoonnummer hebben. Kunt u mijn telefoonnummer 06-28702697 doorgeven, zodat dit ook in mijn dossier zit. Het dossiernummer is mij niet bekend. Mijn adres is Julius Pergerstraat 60, 1087KP Amsterdam. Mijn naam nogmaal HM Wekking. Graag hoor is van U of dit is gelukt.het gaat hier wederom om de uitvoerder.

Alle klachten die gemeld zijn door Theowekking1940