Mijn Klacht:
Sinds 11 mei jl gaat ons licht wapperen vanaf de opening en sluiting van New York Pizzera. Daarvoor en daarna hebben wij gewoon licht. De krachtstroomaansluiting in de grond veroorzaakt de storing volgens een gedegen technisch onderzoek. De woningbouwvereniging is niet de eigenaar van de winkel, maar wel van de woning welke wij huren. Via een andere firma Logchies die een mail zou hebben verzonden naar Liander met de beschrijving van de oorzaak van de storing zou de Alliantie alsnog de melding van de storen hebben gemaakt. De opzichter en de beheerder J. Bosveld van de Alliantie zouden een opdrachtnr van de melding hebben, maar ik krijg niets te zien. Ik heb Liander heel vaak gebeld op de verschillende lijnen. Niemand kan de melding van de storing vinden. Wij zitten s’avonds tot 10.30 in het donker en het is nog niet eens wintertijd.
De telefoniste gaf mij advies de klacht te deponeren omdat iemand daadwerkelijk contact met mij zou opnemen. Mijn telefoonnummet is 0628702697/020-4164777. Emailadres: [email protected]
Graag verneem ik van U hoe wij tot hrt oplossen van ons probleem komen.
Bij voorbaat dank.
Gewenste Oplossing:
Als de klacht is oogelost en vooral dat er iemand snel contact met mij opneemt. Verschillende medewerkers kunnen niets vinden en niet verder helpen.
