Klacht: Malafide instelling.

Vermeer Bram op 24 augustus 2023 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

3 maanden geleden een Travelbureau gestart, omdat we de naam van het bedrijf al wisten hadden wij bij Strato al een domeinnaam laten vastleggen zodat we een website konden maken.
Er werd gezegd dat ik ook gratis gebruik kon maken van de website builder niet dus extra betalen.

Enkele weken later kreeg ik het verzoek van Strato of ik inschrijving van KVK en BTW nr wilde sturen, dat heb ik ook gedaan.
Zonder dat ik toestemming heb gegeven voor wat dan ook werd er zomaar een tweede klantnr. aangemaakt waar ik ook direct voor moest betalen.
Telefonisch contact gehad met Strato kreeg ik te horen dat ik zelf dat klantnr. had aangemaakt, niet dus.
De klantnr’s. zijn nu op 1 klantnr. gezet dus dat is al iets.
Je kan ook zonder problemen opzeggen schrijft Strato op hun website, niet dus, ik zit er aan vast tot Juni 2025. Natuurlijk heb ik alles opgezegt.
Maar wordt bestookt met mailtjes van Strato met herinneringen voor de betalingen.
Ik vind het schandalig wat dat bedrijf alles voorliegt en overal rekeningen voor stuurt voor dingen waar ik niet om gevraagd heb.

Het gehele pakket opzeggen en zorgen dat ze stoppen met herinneringen sturen.
En een duidelijke boodschap wanneer ik daar weg kan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vermeer Bram