Mijn Klacht:
Ik heb 2 pakketten lopen bij Strato ( EnterpriseWeb, ‘Advanced web ) en wilde overstappen naar een andere hosting.
Op 6-6-2015 ’s nachts zijn de DNS’s overgezet naar de nieuwe hosting maar hierbij door Strato ook gelijk mijn FTP / web toegang gekilled.
Ik was dus de mogelijkheid ontnomen om een laatst actuele backup te maken van de databases. Dit terwijl door Strato was aangegeven dat de contracten zouden doorlopen tot 18-06-2015 en 10-04-2016. Hoezo de klant op het verkeerde been zetten!
Via het enterpriseWeb klantenloggin kon ik nog een telefoonnummer terugvinden voor klanten maar dat is niet meer in gebruik!?!?!.
Via die ingang een “ticket” aangemaakt en daarop een automail teruggekregen dat er een maatwerk antwoord terugkomt binnen 2 dagen ivm drukte……. ik wacht nu al meer dan 4 werkdagen…..
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik de laatste database backups van die 2 contracten kan maken.