Mijn Klacht:
ik koop domein bij strato, die open was…ik kon hem ook via shopify kopen, maar besloot het via strato te doen (dit om aan te geven dat deze domein open lag). Ik koop en betaal, ik krijg een atie over de mail (inclusief pakket wat ik heb gekocht, dus desbetreffende domeinnaam). Ineens urrtje later krijg ik melding dat ik een extra verificatie moet doen en moest de klantenservice bellen. Dan krijg ik dus Suriname aan de lijn, dus een call centre. Die geeft aan dat hij het pakket vrijgeeft (geen reden waarom ik in 2025 na aankoop, me moet melden via de telefoon)…. Afijn…. dit was dus vandaag allemaal. Toen ik later aan de slag wilde met het domein, kon ik niet bij desbetreffende domein en nu zeggen ze dat deze domein al in gebruik is. Online ie is niet meer beschikbaar, dus dat komt omdat IK hem gekocht heb. Klanteservice, dus suriname zegt dat ik een klant moet indienen. Hij zegt dat hij me zou mailen. (jayden uit suriname op 14 April) met dit formulier. HEb nog 5 min met hem aan de tel gezeten, want die mail kwam maar niet binnen, hij beloofde me dat hij het 2 keer had verstuurd (dit ook nadat we email adres nog even verifieerde). Nu heb ik nog steeds geen mail of niets van strato ontvangen en IK kan niet verder. Ik wil dit ook totaal cancellen, strato sucks qua service en ga hier ook uit principe werk van maken. Achterlijk gedoe.. Graag jullie hulp
Gewenste Oplossing:
domein vrijgeven zodat ik erbij kan, of cancel alles...en dan koop ik domein via shopify
