Klacht: Storing elektriciteitsmeter

op 29 juni 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin oktober 2016 heeft Liander werkzaamheden aan de bekabeling uitgevoerd. hierdoor is de elektriciteitsmeter getroffen door een storing.
Op 24 oktober 2016 heb ik hierover contact opgenomen met Liander. Liander beloofde om de storing voor de jaarwisseling op te lossen door de meter te vervangen.

Wij kampen tot op heden met een meter die alles op het dagtarief registreert. Liander heeft tot op heden geen enkele toezegging waar gemaakt. Echt schandalig hoe Liander met mensen omgaat!

Gewenste Oplossing:

Een reactie op mijn klacht.
De schade vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Liander

3 maanden geleden - Geachte heer Chahbouni, We begrijpen uw reactie. Dit is niet zoals het hoort te gaan. We hebben uw klacht in behandeling genomen. Binnen 5 werkdagen nemen wij contact met u op. Met vriendelijke groet, Liander team webcare Suzanne Dorrepaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MChabouni