Klacht: slimme meter en het project energiecoch

op 19 november 2015 over Liander in de categorie Energieleveranciers

mijn klacht is ik gebruik al jaren te veel gas in mijn woning heb daarom in feb 2015 gevraagd voor andere meter in de meterkast en werd mij verteld dat de oude meters niet meer geplaats worden maar dat er een slimme meter geplaatst wordt daar waren kosten aan verbonden nu zit ik een een project energiecoach van gemeente arnhem,alliander en rijnstad en daarbij het project hoor een gratis gratis gratis gratis slimme meter bij dus ik vind dat ik dat geld wat ik heb betaald terug moet krijgen want ik heb in feb niet om een slimme meter gevraagd maar om de andere meter te vervangen inverband met te hoge gasverbruik.

ik ben tevreden als ik mijn 70,00 euro terug krijg omdat dat deze in het project energiecoach gratis is dus ik vind ontrecht dat ik geld heb betaald voor een meter die ik niet heb aangevraagd.ik heb een vervangde meter aangevraagd en niet een vervroegde slimme meter.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 12 mei 2016 om 08:20 geantwoord

Excuses dat er niet eerder op dit bericht gereageerd is. Er is ondertussen contact geweest met onze klantenservice. verdere vragen of meldingen hierover kunt u doen via onze klantenservice op telefoonnummer 088 542 64 44 (lokaal tarief). U kunt ons ook bereiken door een e-mail te sturen naar info@liander.nl.

Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door alfred van schaar