Klacht: Slechte service

op 20 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Allereerst is het pakket aangeboden zonder tracking code. Deze volgde pas na de eerste bezorgpoging. Vervolgens een briefje in de bus dat het pakket naar een afhaalpunt wordt gebracht. Zonder datum of pakketnummer. Hier bleek dit niet te liggen en de status van het pakket bleef op bezorgen niet gelukt staan. Na telefonisch contact zou het vandaag alsnog bezorgd worden op het afhaalpunt. Waarom het geen tweede keer wordt aangeboden is mij een raadsel. Wederom pakket niet te tracken. Uur eerder naar huis gegaan van werk omdat ik de komende dagen niet in staat ben om het op te halen en het na 7 dagen weer wordt teruggestuurd. Kom ik om vijf voor zes bij de phone house in Best, zit de deur al op slot en maakt de verkoper een gebaar van nee. Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Compensatie voor het vrijgenomen uur welke ik opnieuw vrij moet nemen om het pakket alsnog op te kunnen halen. O ja en eindelijk mijn pakket!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 juli 2016 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JB84
x