Klacht: Slechte service

op 31 mei 2021 over Aldi in de categorie Supermarkten

Op 06-06-2020 een koffiezetapparaat gekocht bij een filiaal van Aldi in Haren{Ned).Was niet duur en het leek ons een goede aankoop.
Helaas na een tijdje kwam er heel veel water aan de onderkant uit.
Nou dachten wij dat als wij contact zouden opnemen met Russel Hobbs dat er snel een oplossing zou komen. Maar dat bleek toch iets anders te zijn dan we dachten. Om eerst een Nederlands iemand te spreken te krijgen, moesten we over 3 dagen maar terugbellen omdat diegene vrij was. Toch na 3 dagen maar weer gebeld en ja hoor een Nederlands sprekende vrouw aan de lijn die alle schuld maar op corona schoof. Maar door zelf maar netjes te blijven gevraagd of er misschien een vervangende product was en ook wel bereid was om bij te betalen, was het toch de schuld van corona dat er geen producten waren die er bij in de buurt kwamen. Oké zei ik, of het dan mogelijk was om mijn geld terug te kunnen krijgen? Omdat ik op dat moment geen mail had omdat mijn computer gecrasht was moest ik maar een brief sturen met copy van de aankoop bon en opsturen naar Russel Hobbs.
Omdat er geen antwoordnummer was moest ik postzegels plakken. Geen probleem. Maar na een paar weken nog niks gehoord. Weer gebeld en weer deze vrouw aan de lijn, die waarschijnlijk een vreselijke nacht had gehad, want ze was alles behalve klantvriendelijk om te helpen naar een oplossing. Maar goed ik moest maar een brief sturen omdat alle gegevens weg waren bij hun doordat ze een nieuwe server hadden door een crash van de oude. Ook begrip voor maar nu zou ze een terugstuur etiket opsturen en wij moesten nogmaals een brief sturen waarin we moesten vermelden dat wij de koop ongedaan moesten maken. Maar goed na een paar maand nog steeds geen geld.
Het bedrag was 24,9 9 en3,10 aan postzegels. Een bedrag van niks maar het gaat mij om de service.

Hierbij wil ik graag laten weten dat ik als consument iets koop bij Aldi, (waar wij altijd met veel plezier naar toe gaan} dat wij dan ook op een zo gemakkelijke manier service willen ontvangen als het product defect is.
Ik denk dat Aldi dit ook niet leuk vind, dat haar of zijn klanten ontevreden zijn door de producten die in de winkel verkocht worden waar een slechte garantie op word gegeven. De link wordt dan gelegd met Aldi.
Als consument verwacht ik dan ook goede service van Aldi.
Ik hoor graag wat er met deze klacht gedaan wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aldi

Heeft op 19 mei 2021 om 11:48 geantwoord