Klacht: slechte klantenservice, slecht bereikbaar

op 12 oktober 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn simkaart ging van de ene op de andere dag kapot. Nu had ik voor mijn reis naar de andere kant van de wereld natuurlijk wel een werkende simkaart nodig. Het aanvragen van een nieuwe kaart kan online tegen betaling van €15,25! Belachelijk gezien het feit dat ik al 5+ jaar een maandelijks opzegbaar abonnement bij Ben heb en het wel gratis is als je abonnement mét toestel verlengt wordt. Helaas was zelfs dit niet mogelijk, gezien het systeem er de hele dag uit lag. Vervolgens heb ik gebeld naar de klantenservice (waar ik 10 minuten in de wacht mocht staan), het was niet mogelijk om een nieuwe simkaart bij haar te bestellen omdat het abonnement op naam van mijn vader stond, maar online bestellen kon ik dus ook niet. Later dan gewoonlijke tijden bellen kon niet, er was geen service punt waar het geregeld kon worden en ze kon mij al helemaal niet garanderen dat de simkaart binnen 3 werkdagen binnen zou zijn. Tot slot kwam ik er achter dat ik al maanden te veel betaal voor mijn huidige abonnement omdat Ben mij nooit op de hoogte gebracht van de prijsvermindering. Verder was het prima dat ik ergens anders een abonnement af ging sluiten…NOOIT meer Ben voor mij

Het lijkt mij niet meer dan normaal dat Ben compenseert voor zijn eigen tekortkomingen. Het lijkt mij niet meer dan normaal dat Ben mij gratis een simkaart op stuurt. Daarnaast is het klantenservice personeel totaal niet meedenkend, hiermee verlies je gegarandeerd klanten. Een duidelijke vermelding van de levertijd van een nieuwe simkaart (5 dagen ?!?!) lijkt mij ook reeël.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie.Agema