Klacht: Slechte dienst en naderhand nog slechtere klantenservice

op 19 februari 2018 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 1 maand (medio december tot medio januari) geen inkomende gesprekken kunnen ontvangen. Dit heb ik op 12 december aangegeven bij Ben waarop de medewerker alleen kon aangeven dat het een vreemde situatie was. Op de mail had ik een stappenplan ontvangen welke ik allemaal netjes heb uitgevoerd, maar tevergeefs. Op 13 december heb ik dit wederom doorgegeven aan Ben. In Januari kreeg ik de factuur van maar liefst 76,00 terwijl mijn maandkosten 14,00!!! bedragen. Doordat ik voor zo’n lange tijd niet bereikbaar was heb ik hier veel last van ondervonden. Op 14 december kwam een familielid van mij in het ziekenhuis, waarop kort daarna zij overleed. De focus lag op dat moment dus wel ergens anders dan BEN achter haar broek aan te zitten om achter mijn probleem aan te gaan. In zo’n situatie is het ontzettend frustrerend dat je niet telefonisch bereikbaar bent en daarnaast dus genoodzaakt bent meer uitgaande gesprekken te voeren.

Normaliter ontvang ik van het bedrijf een sms als ik op 80% van mijn bundel zit, maar ook die heb ik (geen inkomende gesprekken en smsjes) hierdoor niet ontvangen.

Als je het bedrijf belt om de situatie uit te leggen, dan krijg je alleen stug te horen dat de kosten zijn gemaakt en steken niet de hand in eigen boezem. Daar zij niet de service hebben verleend waarvoor ik een contract heb afgesloten. En vervolgens het uitzoeken van het probleem.

Daar ik meerdere malen contact heb opgenomen heb ik naar mijn mening gedaan wat ik kon doen aan de situatie .Maar helaas zien zij niet het grotere plaatje, maar houden stug vol dat er meer uitgaande gesprekken zijn gevoerd waarvoor kosten in rekening zijn gebracht.

Tijdens mijn gehele contractduur kom ik niet tot nauwelijks boven mijn maandkosten van 14,00. Doordat Ben niet de dienst heeft geleverd waarvoor ik betaal, ben ik genoodzaakt geweest om dus meer uitgaande gesprekken te voeren dan normaal.

Ik was een tevreden klant, maar na deze situatie is dit totaal veranderd. De klantenservice houdt te wensen over. Het bedrijf zet de klantvriendelijkheid en daarmee het behouden van hun klanten lager dan het maken van winst.

Een excuses voor de slechte dienst die zij hebben geleverd en een tegemoetkoming in de kosten die hierdoor gemaakt zijn.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KellyL