Klacht: Slecht klantenservice over packet bezorgen

op 27 juni 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

(ik ben een expat, excuus voor mijn slechte nederlands)

Vandaag heb ik mijn pakket gemist in Utrecht. Op de pakketinformatie blad stond dat ik moet nu mijn pakket alleen ophalen bij een Pickup parcelshop. Maar, de pickup parcelshop waarop ik moet mijn pakket ophalen is open tot 18.00. En ik werk tot 18.00. En we gaan ook op vrijdag verhuizen… Ik heb bij de klantenservice van DPD gebeld en de vrouw met wie ik heb gesproken was echt onbeleefd en ze had geen zin in ons te hulpen.

Dus, twee problemen en klachten:
– We hebben geen notificatie gekregen om thuis te zijn of een afspraak te maken om ons pakket op te halen, en er is ook geen optie om een nieuwe afspraak te maken voor bezorging.
– De klantenservice was heel slecht, onbehulpzaam en onvriendelijk.

Als we een nieuwe afspraak kunnen maken om ons pakket tot vrijdag bezorgt laten, of als ons pakket kan bij ons buurten bezorgt worden.
En natuurlijk als de klantenservice meer vriendelijk, behulpzaam en flexibel kan zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 30 juni 2016 om 11:13 geantwoord

Beste Aris,
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je pakket uiteindelijk bij de parcelshop is geleverd en op dezelfde dag is afgehaald, klopt dat? Vervelend om te horen dat je de klantenservice als slecht hebt ervaren en je ook geen notificatie hebt ontvangen. Hiervoor heb ik je klacht doorgezet naar de transportafdeling om de chauffeur erop aan te spreken. Betreffende service richting de klantenservice zal ook besproken worden. Mochten er verder nog vragen zijn horen we dit graag. We hopen dat dit in de toekomst niet nogmaals voorkomt.
Excuses voor het ongemak, gr. Mary

Alle klachten die gemeld zijn door aris.stathis