Klacht: Simkaart defect

op 14 juni 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 7 maanden is de simkaart al defect.
Gewoon gebruik,dus erin laten zitten en niets mee doen.
Desondanks plots geen service meer en dan ‘mag’ je gewoon een nieuwe aanschaffen á €15,25.
Belachelijk hoog,bij andere bedrijven krijg je 1x een nieuwe simkaart en dat is in elk geval redelijk.
Maar wél het volle pond betalen maar 0,0 garantie!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe Gratis! Simkaart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zojammer