Klacht: Accu

op 09 december 2016 over Samsung-Batterij.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn schoonzus heeft een Samsung telefoon maar op een gegeven moment laadde deze niet meer op.
Ze is ermee naar de winkel gegaan de medewerker gaf aan dat ze een nieuwe batterij maar moest kopen via internet( zonder er naar te kijken)
Uiteindelijk kwam de batterij uit de telefoon zetten zo dik was hij geworden ze heeft geluk gehad het veel erger kunnen worden
Mijn schoonzus heeft een verstandelijke beperking vandaar dat ik dit invul
Graag zou ik hierover bericht terug krijgen

Mvg joyce klop

Gewenste Oplossing:

Als er een vergoeding aan haar gegeven wordt of een excuses p

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung-Batterij.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung-Batterij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce klop