Klacht: Retour bestelling, Na een maand Geen reactie

op 18 juli 2017 over Samsung-Batterij.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

E-Stores BV
www.smartphonebatterij.nl
www.smartphonehoesjes-winkel.nl
www.powerbankwinkel.nl
SmartphoneBatterij.nl | Dr. A. Philipsstraat 48-52 | 7903 AM Hoogeveen |
Btw nummer: NL854889978B01 | KVK Nummer: 62619039 | Klantenservice: info@smartphonebatterij.nl
Beste bezoekers, wees gewaarschuwd!
Op deze site zijn oplichters actief!
Zeer slechte klantenservice en geen antwoord op emails.
Verkeerd product besteld via google link?
Pech, ze reageren niet, wacht al een maand! Op een bevestiging en hun zeggen wacht maar lekker af. Wil je echt opgelicht worden? Doe dan hier je bestelling! Verzending van foutieve product was ook al zeer traag en duurde 5 dagen voor iemand een mail beantwoorde, wacht nu al een maand op de juiste batterij, inmiddels al 4 weken geleden retour gezonden en nog geen bericht van hun dat ze het retour product hebben ontvangen!.

Ik wil de juiste batterij geleverd hebben. Geen reactie van deze winkel in meer dan 4 weken tijd, foutieve product direct terug gestuurd. Moet maar wachten? Wil de aankoop ontbinden en geld terug of in 3 dagen de juiste accu ontvangen!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung-Batterij.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung-Batterij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jbrinks