Klacht: Retour gestuurd, maar geen nieuw product ontvangen

op 06 augustus 2017 over Samsung-Batterij.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

E-Stores BV
www.smartphonebatterij.nl
www.smartphonehoesjes-winkel.nl
www.powerbankwinkel.nl
SmartphoneBatterij.nl | Dr. A. Philipsstraat 48-52 | 7903 AM Hoogeveen |
Btw nummer: NL854889978B01 | KVK Nummer: 62619039 | Klantenservice: info@smartphonebatterij.nl

Jaren geleden zonder problemen een batterij besteld. Dus een nieuwe poging gewaagd. Ik ontving een batterij die geproduceerd was in 2015. Batterij liep van 42% naar 0%. Klacht ingediend en ik mocht de batterij retour sturen. Ik zou als de batterij ontvangen was binnen 3 werkdagen een nieuwe ontvangen. Dit contact was op 14 juli 2017. Op 18 juli heb ik de batterij teruggezonden, maar tot nu heb ik nog steeds geen nieuwe batterij ontvangen.
Ik heb een aantal e-mails gestuurd, waarin ik heb geëist mijn geld terug te willen, maar ik ontvang ineens geen reactie meer.

Ik ben pas tevreden als mijn geld is teruggestort, inclusief de betaalde verzendkosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung-Batterij.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung-Batterij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maritk