In december 2019 bestelden wij voor bijna €.5.300,- aan meubelen bij RM. Aflevering midden April 2020. Door Corona ( het meest gehoorde excuus bij bedrijven vandaag de dag) werd alles in maar liefst 4 deelleveringen uitgeleverd. Per levering rekenden wij... Lees meer
Na 2 pogingen per mail deze maand om in contact te komen met Riviera Maison, maak ik toch maar een melding op via klacht.nl. Eén jaar geleden hebben we een rietenstoel gekocht. Na een jaar gebruik breekt het riet en... Lees meer
5 febr.2019 klantenservice af gesproken , dat men het oplost .
Klantenservice gaf toe dat we al twee keer €10,00 tegoed bon konden ontvangen. Lees meer
Ik heb nu een tijdje de eet en drink bak die samen een kluif uit beelden. Ze zijn vaarwasser bestendig zelfs. Bij ons gaan ze er niet in maar worden met de hand afgewassen.heel de tekst van de water bak... Lees meer
Op 8 januari 2019 heb ik op de website verschillende producten besteld. Ik heb een (automatische) bevestiging ontvangen dat mijn bestelling betaling in orde zijn met een referentie nummer. In hun bevestiging staat dat zodra het pakket verstuurd zal... Lees meer
Al een tijd wilde ik graag de dubbelwandige glazen theepot hebben van Riviera Maison. Ik had deze bij mijn moeder gezien en wilde deze dan zelf ook heel graag. De prijs van de theepot is echter 40 euro. Een bedrag... Lees meer
Ik heb 1 bestelling geplaatst bij Riviera Maison. Via klarna heb ik 3 facturen ontvangen. Ik heb gemaild voor de kerst en na een week kreeg ik het antw dat er twee orders waren en als ik retour zou sturen... Lees meer
Ik heb meer als de helft van mijn bestellingen niet ontvangen Lees meer
Ik heb meer als de helft van mijn bestellingen niet ontvangen... Lees meer
Ik heb standaard het bakje met 6 onderzetters op tafel staan,maar de zwarte belettering worden zo langzamerhand vervaagd, wat ik heel erg jammer vind, en het zou ook niet mogen omdat het best wel prijzig is.
En dit probleem heb ik... Lees meer