Klacht: Ordernummer bestelling 2000007319 nog steeds niet ontvangen!!!

Milica1976 op 14 december 2020 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Goedemorgen,
Onderstaande mail gestuurd naar RM,

Ik heb een bestelling bij jullie geplaatst op 13/11/2020 met kerstartikelen. Tot op heden heb ik deze bestelling nog steeds niet ontvangen! Donderdag 24/11 heb ik telefonisch contact met jullie gehad met een mannelijke collega, ik weet even zijn naam niet meer. Dit moet zijn geweest rond een uur of 1 in de middag. Hij vond het vreemd dat ik mijn bestelling nog steeds niet had ontvangen. Kon alles zien en dat ik betaald had. De status van deze bestelling staat nog steeds op in behandeling. Hij zou het met een collega gaan uitzoeken en mij een e mail sturen! Tot op de dag van vandaag helemaal niets meer van jullie gehoord! Mijn bestelling is er nog steeds niet! Riveira Maison ik bestel veel bij jullie. Meestal heb ik de artikelen dan ook de volgende dag in huis! Ik ben dan nu ook erg teleurgesteld in jullie. Ik wil de kertartikelen die ik bij jullie heb besteld nog deze week in huis hebben! Ik wil anders mijn geld terug op mijn rekening of een tegoedbon ter waarde van de kerstartikelen a € 125,40. Zodat ik een andere bestelling in jullie webshop kan doen! Riveira Maison ik wil dan nu ook graag een reactie van jullie waarom ik mijn bestelde kerstartikelen nog steeds niet heb ontvangen!
Vandaag, 14 december 2020 wederom met jullie gebeld! Gesproken met Wilco/Vilco? Zo slecht behandeld wilde totaal niet naar mij luisteren! Hij Kon niets vinden op mijn account/ ordernummer ik moest maar een mail sturen! Vertelde dat ik 2 december een e mail naar jullie had gestuurd en geen reactie heb ontvangen. Ik werd totaal niet gehoord!! Steeds zei hij je moet een
E mail sturen verder nog wat en verbrak bijna de verbinding wilde niets voor mij doen! Nogmaals een e mail hopende dat dit word opgelost!!!
Met vriendelijke groeten,

Miliça Lunenborg

Geld terug of cadeaucard/ tegoed. Code om iets anders te bestellen in de webshop, Betreft kerstartikelen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milica1976