Klacht: Klacht over servies

Vinkje41 op 19 november 2020 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb zo’n vier jaar geleden een zeer duur servies van Rivera Maison aangeschaft. Echter vervagen van sommige borden de letters. Aangezien het een servies betreft waarvan het kleinste bord € 10,95 kost en de grootste € 17,95 mag ik ervan uit gaat dat dit jaren lang goed blijft.
Heb net gesproken met de klantenservice en zij verwijzen mij in eerste instantie naar de winkel waar ik het gekocht heb maar het servies heb ik deels gehad en deels zelf online gekocht bij Rivera Maison en een aankoopbewijs heb ik na 4 jaar niet meer. Reactie van de klantenservice is dat er geen garantie meer op zit. Ik vind dit zeer kwalijk voor zo’n duur servies en verwacht enige compensatie of nieuwe borden voor degene die vervaagd zijn.

Wanneer ik compensatie krijg of nieuwe borden voor degene die niet goed meer zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vinkje41