Klacht: Mijn bestelling via de website nooit mogen ontvangen

FFluciana op 30 januari 2019 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 januari 2019 heb ik op de website verschillende producten besteld. Ik heb een (automatische) bevestiging ontvangen dat mijn bestelling betaling in orde zijn met een referentie nummer. In hun bevestiging staat dat zodra het pakket verstuurd zal worden, dat ik een nieuwe bevestiging zou ontvangen. Tot op heden heb ik nog niks gezien en nog niks ontvangen. Ik heb 2x gemaild naar riviera maison, ook daarop krijg ik geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn producten ontvangen en een tegoedbon voor hetzelfde bedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door