Klacht: Onbeschoft gedrag medewerker en geen reactie op de klacht

Marcel Groenendaal op 11 november 2020 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Goedemorgen,

Je vraagt je wel eens af waarom personeel zo asociaal kan doen. Nu begrijp ik het. Zelfs vanuit uw hoofdkantoor wordt je niet serieus genomen gelet op het feit dat ik nog steeds geen reactie heb gekregen op de 6 november naar u gemailde klacht.

Mail;

Klacht;
Goedemorgen meneer, mevrouw

Middels deze mail wil ik, geheel tegen mijn principes, een klacht bij u indienen over de “onbeschofte” behandeling jegens mijn vrouw door het personeel in 1 van uw filialen.

Al vele jaren kopen wij tot onze grote tevredenheid onze meubels en accessoires in uw filialen. Afgelopen zondag, 1 november, waren we in de Outlet Store van uw bedrijf in Zaandam. In dit filiaal waren een groot aantal artikelen op de textiel afdeling afgeprijsd. Overal stonden bordjes met de tekst; “1 1 gratis” .Er stonden verder geen restricties bij. We hebben uiteindelijk voor meer dan 1000 euro bij dit filiaal afgerekend. Onder de aangeschafte artikelen bevonden zich ook diverse textiel artikelen, zoals plaids, kussenhoezen etc. De prijs daarvan varieerde uiteraard (kussenhoes 5 euro, plaid 50 euro), maar van elk artikel hadden we minimaal 2 dan welk een veelvoud daarvan aangeschaft.

Bij de kassa werd echter, van alle aangeschafte textiel, maar 1 artikel gratis aangeslagen, namelijk de kussenhoes van 5 euro. Alle andere textiel artikelen moesten volledig betaald worden. Vreemd uiteraard als de actie op alle textiel 1 1 gratis is. Kopen we honderden euro’s aan textiel, krijg je 5 euro korting. We confronteerden de (hoofd)kassière met dit gegeven. Omdat deze kassière bij het aanslaan van de artikelen zelf enige foutieve aanslagen had gemaakt, was er een lange rij wachtenden ontstaan. Toen mijn vrouw de kassière er op wees dat het niet juist was dat als de actie 1 1 gratis en je veel artikelen aanschaft en dat je dan maar 1 artikel gratis krijgt, gaf de kassière ten overstaan van een grote groep wachtenden aan (letterlijke tekst): “Ik heb liever dat u zelf voortaan eerst goed kijkt wat een actie inhoud en dan pas de goederen aanschaft. Overal is het bij dit soort acties zo dat je van alle aangeschafte artikelen er maar 1 gratis krijgt of het nu 2 of 10 artikelen zijn. Ik geef u nu geld terug, maar wil wel dat u voortaan beter kijkt.”

Ten overstaan van meerdere gniffelende wachtenden ontving mijn vrouw het geld. Geld waar ze volgens mij gewoon recht op had gelet op de actie.

Het geld interesseert me geen eens. Wat ik bijzonder vervelend vind, is dat mijn vrouw op deze wijze behandeld is. Een behandeling die ze, wij, absoluut niet verdienen. Het liefste had ik deze medewerkster laten weten wat ik van haar gedrag vond, maar heb dat maar achterwege gelaten omdat ik anders bang was dat de hele kwestie dan onnodig zou escaleren.

We hebben van dit bezoek een ontzettend naar gevoel overgehouden en beraden ons of we ooit nog i.i.g in dit filiaal terug zullen komen.

Ik hoop dat deze klacht in behandeling genomen wordt en hoop op een antwoord uwerzijds,

Als er gereageerd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Groenendaal