Klacht: Schandalig !!

Enorm teleurgestelde RM klant op 12 augustus 2020 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

In december 2019 bestelden wij voor bijna €.5.300,- aan meubelen bij RM. Aflevering midden April 2020. Door Corona ( het meest gehoorde excuus bij bedrijven vandaag de dag) werd alles in maar liefst 4 deelleveringen uitgeleverd. Per levering rekenden wij het geleverde direct met de chauffeur af. Allemaal conform het geleverde. Vandaag: 12 augustus 2020 ( maar liefst 4 maanden later.!!!….) werd uiteindelijk een laatste stoel door de chauffeur afgeleverd. Althans dat was de bedoeling. Bij het afrekenen, werd er out of the blue een verhoogd bedrag in rekening gesteld. Dat accepteerden wij niet. Na wat belletjes vd chauffeur blijkt ( althans dat werd op dat moment meegedeeld) dat men bij een eerdere levering in april een fout zou hebben gemaakt en ons te weinig in rekening hebben gebracht. Ons totaal onbekend, temeer wij telkens betaalden en ook het juiste bedrag. Na diverse belletjes met de klantenservice en de winkel waar alles werd aangekocht, bleef men hardnekkig en moest het verhoogde bedrag worden betaald. Dit hebben wij niet gedaan, waardoor de chauffeur de laatste stoel weer oplaadde en wij nu een incomplete set hebben staan. Schandalige praktijken van ooit een mooi merk. De stijl en klasse is het bedrijf teveel geworden! Jammer.

Bij retourname en restitutie complete set, of alsnog levering vd ontbrekende stoel tegen het bedrag waarop deze op de door RM afgegeven orderbevestiging staat vermeld.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Enorm teleurgestelde RM klant