Klacht: Stoel na 1 jaar kapot

Joost Baars op 08 april 2019 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 2 pogingen per mail deze maand om in contact te komen met Riviera Maison, maak ik toch maar een melding op via klacht.nl. Eén jaar geleden hebben we een rietenstoel gekocht. Na een jaar gebruik breekt het riet en brokkelt deze af. Ik wil graag hier een oplossing voor aangezien het inmiddels ook kleding kapot heeft gemaakt. Het verbaast mij dat er nul reactie is gekomen vanuit een merk als deze.

Gewenste Oplossing:

Cadeaubon of nieuwe stoel

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door