Klacht: lekkende theepot

annick02 op 26 januari 2019 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Al een tijd wilde ik graag de dubbelwandige glazen theepot hebben van Riviera Maison. Ik had deze bij mijn moeder gezien en wilde deze dan zelf ook heel graag. De prijs van de theepot is echter 40 euro. Een bedrag wat ik niet zomaar uitgeef aan een theepot. Mijn moeder wist hiervan en met de kerst heb ik dan ook deze theepot van haar cadeau gehad. Hier was ik erg blij mee totdat ik hem ging gebruiken. Er is op geen enkele manier thee in te schenken zonder dat de thee over de hele tafel ligt. De thee loopt langs de pot heen in plaats van in het glas. Iets wat er bij de theepot van mijn moeder niet gebeurd. Ik ben normaal gesproken een goede kwaliteit van Riviera Maison gewent en voor een theepot van 40 euro vind ik dat je als klant mag verwachten dat je er ook fatsoenlijk thee mee kan inschenken zonder dat de hele tafel onderligt. Deze zelfde klacht had ik bij recensies al eerder gelezen, maar omdat die van mijn moeder het prima doet dacht ik er zijn altijd mensen die wel iets te klagen hebben. Helaas snap ik deze recensies nu volkomen.

Ik zou tevreden zijn wanneer ik een theepot heb waarmee ik ook echt thee kan schenken. Hiervoor ben ik bereid die van mij op te sturen als bewijsstuk dat het met die van mij helaas echt niet te doen is (helaas heb ik de bon niet omdat ik het als cadeau gekregen heb). Ik hoop daarom op een theepot die het wel doet of het aankoopbedrag terug te krijgen, zodat ik een andere theepot kan kopen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door