Klacht: SMS over niet betaalde factuur

Elien van der mieren op 31 mei 2017 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik krijg nu tot tweemaal toe een sms bericht dat ik een factuur zou moeten betalen, om invordering via incasso te vermijden.
Ik heb echter nooit iets bij uw diensten besteld. Het i erg vervelend om dergelijke SMS’en te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Mijn naam en nummer uit uw database halen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Riverty

Heeft op 01 juni 2017 om 18:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Elien Van der Mieren,

Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak. In je e-mail geef je aan dat je van ons per sms bericht ontvangt inzake een betaalverzoek, terwijl je nog nooit gebruik hebt gemaakt van onze betaalservice.

Waarschijnlijk heeft een klant van ons per ongelijk jouw telefoonnummer ingevuld bij zijn/haar order. Helaas kan ik uit jouw bericht niet het telefoonnummer achterhalen waarop je het bericht ontvangt. Ik raad je aan contact op te nemen met mijn collega's van de Precasso afdeling die de berichtgeving per sms verzorgen. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 0031-513744117 of per mail via [email protected].

Bij voorbaat dank voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,
Monique

Alle klachten die gemeld zijn door