Klacht: Administratiekost

Miekeknegtel84 op 16 juli 2018 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nooit of nooit een factuur per post ontvangen van afterpay, bij mijn bestelling zat er zelfs geen betaaloverzichten bij. Ik heb hoofdsom betaald voor uiterste betaaldatum na herinneringen. De uiteindelijke administratiekost van 8,5€ heb ik dan toch maar betaald omdat ze bleven mailen. Maar daarboven op op die 8,5€ hebben ze een kost van 11,5€ aangerekend. Ik ben vollopen aan het mailen dat dit echter niet kan en ik niet snap van waar die 11,5€ ineens komt en waarom ik nooit per post facturen heb ontvangen. Ik heb daar zelfs nooit een keuze in gekregen terwijl ze deze wettelijk moeten vragen. Ze vragen per mail administratiekost terwijl ze niets per post hoeven te versturen.

Gewenste Oplossing:

Ik hoop dat ze de 11,5€ kosten laten vallen daar ze niet wettelijk correct verstuurd zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Riverty

Heeft op 17 juli 2018 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Knegtel,

Bedankt voor je bericht. In je e-mail geef je aan dat je geen betaaloverzicht en herinneringen hebt ontvangen. Wij hebben alle digitale betaaloverzichten verzonden naar het e-mailadres dat je hebt ingevoerd tijdens het plaatsen van de bestelling:

Overzicht:
16-04-2018 oorspronkelijk betaaloverzicht
02-05-2018 Kosteloze herinnering
18-05-2018 herinnering met ophoging
26-05-2018 herinnering
01-06-2018 herinnering met ophoging

De administratiekosten worden in rekening gebracht conform de betalingsvoorwaarden van AfterPay(AfterPay voorwaarden):https:www.afterpay.nlnlalgemeenbetalen-met-afterpaybetalingsvoorwaarden Tijdens het plaatsen van de bestelling, ben je akkoord gegaan met deze voorwaarden. Tijdens het bestelproces wordt aangegeven dat wij digitaal factureren.

Indien je niet beschikt over een betaaloverzicht, raden wij je aan om binnen 2 weken na ontvangst van je bestelling contact met ons op te nemen.
De besteldatum is 13-05-2018. Op 16-07-2018 heb je via mail contact met ons opgenomen en zijn wij je eenmalig de administratiekosten voor je gecorrigeerd.

Hiermee is je betaaloverzicht met AfterPay kenmerk 100106204829 volledig voldaan.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Monique

Alle klachten die gemeld zijn door