Klacht: Reparatie verzekerde Ipad duurt nu al maand

op 29 juni 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 29 mei is de ipad (2018) van mijn zoon (13) gevallen. Deze Ipad gebruikt hij voor school (verplicht) en heeft hij hard nodig, zeker nu met online scholing. Gelukkig was het verzekerd bij coolblue. Opgestuurd en op 4 juni arriveerde het bij coolblue.
Na een week wachten kwam er de vraag of icloud uit stond, check. Na weer een week op 15 juni opeens een melding dat de Ipad was gearriveerd ??
Gebeld, het was druk, kwam door corona, etc.
Weer een week later een mail, dat voordat ze konden repareren toestemming moesten vragen aan de verzekeraar??! Het is inmiddels 3 weken verder en er is nog niets gebeurd. Boos gebeld, klantenservice dame stuurt ons weer van kastje naar muur. Het ding lag bij reparateur en ze waren er mee bezig. Zou binnen enkele dagen wel gerepareerd zijn.
26 juni mail: Reeds heb je je akkoord gegeven tot reparatie. Wij hebben dit akkoord doorgegeven aan de reparateur. De verwerking hiervan heeft wat tijd nodig. De reparatie wordt namelijk pas uitgevoerd als het akkoord is verwerkt. Het duurt dus iets langer dan normaal, maar we zijn voor je bezig. Het is nu 29 juni, een reparatie zonder verzekering zou 5 werkdagen duren volgens hun ads.
Na vele malen gebeld en gemaild, gesmeekt om haast omdat mijn zoon het ding hard nodig heeft, nog altijd niks. Hij heeft nog steeds thuisscholing op een oude iphone 7.
Hij loopt dingen mis, kan toetsen niet fatsoenlijk maken, maar dat interesseert coolblue geen moer.
Hoe moeilijk is het om een scherm te vervangen??? Om even haast te maken of desnoods vervanging te regelen?

Ik ben pas tevreden als Coolblue per ommegaande onze Ipad terug stuurt, gerepareerd en wel. Als dat niet lukt, wil ik per direct een vervangende Ipad,
Daarnaast vraag ik me af hoe zij ons verder denken te gaan compenseren.
Wij hebben betaald voor deze verzekering, daarnaast moeten we nog een eigen risico betalen aan coolblue, terwijl zij geen enkele service verlenen.
Kwijtschelding van deze kosten lijkt mij ook een prima idee.

Mijn zoon heeft nu nog 3 weken school vanuit huis met flink wat toetsen.. Zou fijn zijn als hij dat goed kan afronden met een werkende Ipad.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Borx

4 maanden geleden - Helaas blijft het dan hierbij, geen enkele reactie van coolblue. Ik vind dit erg slecht!

Reactie van de melder van de klacht Borx

4 maanden geleden - Ik ga dit maar even gebruiken als logboek. Ik heb besloten ze iedere dag te bellen. Vandaag een aardige dame aan de lijn bij Coolblue. Zij wist mij te vertellen dat onze iPad het magazijn helemaal nooit heeft verlaten. Dat het nog helemaal niet bij een reparateur is. Dus ik ben keer op keer per mail en per telefoon voorgelogen. Waarom? Ik heb geen idee... Ben in elk geval blij dat alle gesprekken vastgelegd en opgenomen zijn. Coolbluedame ging het uitzoeken en mij terugbellen, ik ben benieuwd.

Reactie van de melder van de klacht Borx

4 maanden geleden - Helaas weer ellenlange gesprekken gehad met coolblue medewerkers.De belofte die mij donderdag gedaan werd, wordt nu volledig ontkend ooit gedaan te zijn !!!!Wil de dame die ik donderdag aan de lijn had, mij aub nog even bellen? Mijn fout dat ik vergeten ben haar naam te vragen. Flabbergasted, met stomheid geslagen en woest ben ik.Als iemand suggesties heeft hoe ik de iPad van mijn zoon terug kan krijgen, gerepareerd en wel, dan hoor ik het graag.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 10 augustus 2020 om 19:27 geantwoord

Beste Borx,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Natuurlijk balen als het net even anders loopt dan verwacht. Wij begrijpen dat je baalt. Ondertussen heb je contact met onze klachtenafdeling. Wij stellen voor om alle communicatie via één kanaal te laten verlopen.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Borx